В началото на миналото десетилетие автомобилният пилот Георги Гераджиев се превърна в първия пловдивчанин участвал в световния рали шампионат. Той кара два сезона с автомобил от група N, като записа 12 старта и стига до престижното 6-то място в Аржентина и 8-мо място в Германия през 2004 година. Прави страхотно състезание и на снежното рали Швеция, което е любимото му.

След няколкогодишна пауза пилотът започна да се представя успешно на състезания в Румъния, Гърция и Турция – предимно сам, без солидни спонсори, с помощта на приятели, собствени средства и подкрепата на Община Пловдив. Повратният момент идва в края на 2012 година, когато Гераджиев закупува катастрофирал автомобил от световния рали шампионат, който за 1 година успява да превърне в оръжие за поредните си успехи. Става въпрос за Форд Фиеста R2, шофирана преди това от младия швед Фредрик Олин – автомобилен пилот трето поколение. На испанския кръг от световния рали шампионат колата на Олин поднася и той се удря с над 120 километра в час странично в дърво. Получава жестоко сътресение и не може дори да познае майка си и сестра си в болницата. Гераджиев споделя: Закупихме ударения автомобил, който никой не искаше, защото се оказа почти фатален. А всъщност ударът беше в страничната греда – предната и задната част бяха здрави. Купихме нов ролбар, сменихме купето и вече имах автомобил, с който можех да се състезавам в чужбина. Това беше основната ми цел. Исках да карам на състезания и да го правя само и единствено за удоволствие.

Тази година пилотът се състезава в турската купа Фиеста, която се състои от общо 6 състезания и всички автомобили в нея са разновидности на Форд Фиеста. На първите три, които бяха на асфалт, Гераджиев и навигаторът му Георги Гаджев финишираха с три втори места, същата позиция заемат и в генералното класиране, и имат всички шансове за титлата. Остават още общо три състезания на макадам, като първото в средата на септември е кръг от Световния шампионат – рали Мармарис.

Това е оптималния вариант да караме в момента, защото организаторите от Форд Моторпорт Турция разполагат с огромен сервиз, в който има всичко и не е необходимо да носим каквото и да било оттук. Те осигуряват и пълното обслужване на автомобила и кетъринга по време на състезанията, пояснява пилотът.  Целта ми бе да мина без грешки асфалтовите състезания, от които наистина извлякохме максимума. Оттук нататък ще трябва да вдигнем темпото, но аз предпочитам да карам на макадам. Рали Мармарис ще бъде много тежко заради грубите и бавни трасета. Благодаря на съдбата, че намерих решение да продължа да карам и да го правя извън България. Състезавам се навън, защото конкуренцията е много силна. Само в моя клас има средно по десет автомобила на всеки кръг, което прави призовите ни класирания по-сладки. В Турция се чувстваме отлично, всички много ни помагат, колата ни е добре подготвена, нямам никакви забележки. Имаме много приятели, усещаме истинските симпатии на хората там. Изобщо атмосферата е благотворна. На последните две състезания нещата се решаваха буквално в последната състезателна отсечка. Движехме се трети и излизахме втори в крайното класиране със силна атака в последните етапи. Миналата седмица в Бурса направихме страхотно спускане – за 3.5 минути етап прескочихме втория дотогава Исмет Токташ с 10 секунди и го победихме с 2.6 секунди в крайното класиране. На финала вместо да изрази негативна реакция от загубата той и неговия навигатор ни се усмихнаха, подадоха ни ръце като истински спортсмени и ни поздравиха. През цялото рали преди това разликата между нас бе около 7 секунди в негова полза. Изказвам специални благодарности на моя навигатор Георги Гаджев. Това е човекът, който е до мен в най-трудните моменти и търпи критиките ми без да отвръща с конфликт. Георги не само организира навигацията, а и следи за работата на механиците, включва се активно в цялата подготовка и освен всеотдаен приятел е и голям професионалист, завършва Георги Гераджиев.