Италианският футболен гранд Интер приключи 26-годишното си сътрудничество с Пирели. Цели 26 години компанията беше основният спонсор на екипите на отбора. Новият спонсор е сайта socios.com, който е посветен на футболните фенове. От самия клуб заявиха, че сътрудничеството между двете страни е началото на една нова ера за “нерадзурите”.

“Много сме горди да обявим това ново партньорство днес. Споразумение, което ни свързва с водещ бранд в своята индустрия. Тази сделка потвърждава растежа и привлекателността на марката “Интер” въпреки всичките предизвикателства, които клубът среща в този период на пандемия. Тази фланелка е от особена важност за нас, тъй като тя е първата със Скудетото на гърдите ни след толкова много години на чакане. Това е ново важно събитие в нашето пътуване и сме радостни да го отпразнуваме заедно със socios.com и всички наши фенове”, коментира изпълнителният директор на Интер Алесандро Антонело пред клубния сайт.

Италианските медии пишат, че Интер ще получава 20 млн. евро годишно от новото си партньорството. Лидер е Ювентус, който получава по 45 млн. евро на сезона от Jeep, а Фиорентина получава 25 млн. евро от Mediacom.