Нова жалба в Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) спъна обществената поръчка за продължаване на ремонта на Голямоконарско шосе. На 4 ноември обществената поръчка трябваше да бъде рестартирана и да бъде се престъпи към избор на изпълнител за втория етап.
В КЗК е образувано производство по искането на Алианс билдинг груп срещу сроковете за подаване на оферти за участие в подновената поръчка.
Това е втретата жалба на дружеството. Същата фирма оспори на два пъти пред КЗК и съда обявената в средата на юни поръчка.
Първата част от реконструкцията на входната артерия на града бе завършена на 15 септември, но следващия едва ли ще започне до края на годината.
Реконструкцията и разширението на трасето ще струва 15,6 млн. лева без ДДС, като средствата са от държавния бюджет. Така реконструкцията на вътрешноградската магистрала на Пловдив ще струва 30 млн. лева само в землищната граница на Общината.
Участъкът в новата поръчка е около 900 метра. Предвижда се реконструкция и разширение на шосето, както и изграждането на локални платна.
Дейностите включват разваляне на стара пътна и тротоарна настилки и изграждане на пътна конструкция, бордюри, тротоари, велоалеи, поставяне на вертикална сигнализация и хоризонтална маркировка и кръгово кръстовище. Също така ще се изгради нова канализационна мрежа, осветление, както и озеленяване и напоителна система.
Максималният срок, който е даден от Община Пловдив е 550 дни за реализацията на всички дейности.
След като бъде завършен този участък, топката ще бъде в Община „Марица”. Те подготвят последният етап от шосето, който е 3 км и свързва Пловдив с АМ „Тракия” през пътен възел „Царацово”.