"Скритите послания с  Красимир Куртев“ - Скъпи читатели на Trafficnews, добре дошли в рубриката! В поредното издание ще ви представя темата за скритото послание - Его масажът на квази ясновидците.

 

Его масаж и неговите девет кръга на илюзията.  

Уважаеми читателю, моята опитност в изследването на езотериката и наблюденията ми спрямо окултното ми дават преимуществото да ти предоставя добрите и лошите страни на така нареченото ясновидство или гадаене.

 

Преди да прочетеш споделената от анонимен списвач публикация, бих желал да те уведомя, че не всички са шарлатани-псевдофеномени. Тази публикация няма за цел да те превърне в жертва, а владеещите народопсихологията - в тирани.  Ала не забравяй, че когато питаш ще ти се каже това, което ти самият желаеш да чуеш. И все пак както казва Дениз Лин: „Няма жертви, има само доброволци“.

„Его масажът” се  употребява от повечето  ясновидци винаги, когато забележат, че клиентът проявява недоверчивост, клиентът е скептично настроен или просто желаят, както се казва да разчупят леда. Техника, изразяваща се в насочени към клиента положителни твърдения относно характера и личните му качества. Идеята е, че повечето хора се чувстват доволни, когато получават положителни оценки за себе си, особено от някого, когото възприемат като авторитет. Освен това оценките са достатъчно генерални така, че  да са валидни за голям кръг от хора.

 

Примери за Его масаж

1 - За клиент, който има изявени слаби страни;

”Имаш някои слаби страни, но силните ти качества са така развити, че компенсират напълно слабостите ти.”

2 - За скромен и добронамерен клиент;

”Ти си много добър и уважителен човек, който желае да бъде винаги коректен  спрямо другите, но има моменти в които хората се опитват да се възползват от добротата и честността ти и именно тогава душата ти се изпълва с гняв. В тези моменти изпитваш съмнения струва ли си каузата да бъдеш добър човек.”

 

3 - За недоверчив и скептичен клиент 

”Ти си бунтар, силна личност, която не се интересува от чуждото мнение. Ненавиждаш хората, които опитват да налагат обществени критерии, ненавиждаш и хората, които ги спазват и лесно биват манипулирани от по-силните.”

 

4 - За клиент, който се занимава с тежък труд

”Усърден и работлив човек си, който добре знае цената на своя труд. За теб добре свършената работа е въпрос на чест. Добре свършената работа е твоята визитка.”

 

5 - За Клиент с приятна външност или с неприятна такава

”Ти си човек, който знае, че красотата външност е по скоро въпрос на добре развита вътрешна хармония и качества. Истински красив може да бъде само този, които притежава  интелект, доброта и здраве.”

 

6 - За клиент - грижовна изстрадала жена

”Приличаш ми на майка Тереза - готова си на всякакви лишения и жертви в името на хората, които обичаш. Това е качество което е характерно само за силните личности.”

 

7 - Клиент в труден период

”Имаш твърде голям потенциал, който може да те отведе, където пожелаеш. Съмнения спрямо себе си и самокритиките са вследствие единствено поради факта, че не употребяваш този запас от енергия и качества.”

 

8 - За клиент - жена, силно вярваща в материята

”Имаш невероятно сетивност. Духовно развита личност си и в теб има заложена дарба, чрез която можеш  да се развиеш, като медиум и да помогнеш на мнозина.”

 9 - За интелигентен клиент

”За теб е важно усъвършенстването и саморазвитието. Обичаш да отделяш време за интелектуален труд, четене на книги и дейности, които биха развили допълнително интелектуалните ти качества, които и без друго са на твърде високо ниво.”

 

Може би забелязвате, че по-голямата част от характеристиките описани по-горе бихте определили, като валидни и за вас самите. На практика около 80%-90% от хората биха приели описаните твърдения, като точни за тяхната личност. Това се дължи на добре известния психологически феномен познат още, като ефекта на Форер …

Кажи на клиента това, което иска да чуе. Най-ефективните и най-често срещаните предсказания. Моя позната, която в един период от живота си припечелваше от ясновидство ми беше споделила, че най-успешният метод, който е познавала се състои именно в идеята да кажеш на клиента това, което иска да чуе.

Златното правило на ясновидството според мнозина автори е - Кажи на клиента това, което иска да чуе. Ако по една или друга причина казаното се сбъдне, клиентът ще е щастлив, доволен и вечно признателен на ясновидеца. При това положение, клиентът ще препоръчва и препоръчва услугите на ясновидеца сред близки и познати.

 Подбрал и изготвил за всички читатели на Trafficnews.bg от езотеричния и астрологичен анализатор Красимир Куртев - Doctor Honoris Causa.