Антирекорд е бил регистриран вчера в Пловдив откъм изпълнение на маршрутите от градския транспорт. До 10:00 часа сутринта по улиците са липсвали 17 от общо 23 автобуса на „Хеброс бус”, които обслужват 5 линиите от градския транспорт – 6,7, 29, 37 и 99.
„Недопустимо е това, което се случва. За октомври изпълнението на маршрутите от страна на „Хеброс бус” е трагично и със сигурност това не може да продължава така. Ще изготвим докладна до кмета Костадин Димитров, както и с няколко варианта за решението на проблема – както прехвърляне на линии, така и прекратяване на договори”, заяви шефът на ОКТ Георги Стоилов.
В същото време служител на „Хеброс бус” се свърза с наш репортер, за да разкаже в какво положение е фирмата и как е въпрос на време тя да обяви фалит. В момента в НАП има редица искания за запори към компанията на Веселин Дошков, а дори и такива за несъстоятелност.
„ Мина и ноември, като се молим г-н Дошков да ни даде полагаемото ни възнаграждение за месец ЮЛИ! И това е само на шофьорите, а за кондукторите дори нямам представа колко месеца назад са.
Днес още един шофьор си е пуснал предизвестие за напускане. Покриването на линиите е плачевно, може би няма и 50%. Линия 6 например от 9 коли има 4 или 5 и то в по-голямата част от тях се прибират след 17:00 часа, тъй като карат по цял ден (не по тяхно желание). На линия 7 и 99 е абсолютно същото.
По автогарите също няма шофьори и все повече и повече напускат. Принудени са дори и пазачите по базите да излизат на линия и да карат, за да се покрие разписанието от части. Те са пенсионирани шофьори, но имат всички документи да управляват. В сервиза работят двама души , а до преди една- две години бяха над 30 души.
Уважаема медия,
„Хеброс бус” е въпрос на 2-3 месеца, докато приключи своето съществуване! След това кой ще поеме линиите, обслужвани от нас? А малкото останало персонал? А парите които имаме да взимаме? Тази фирма беше образец за качество на услугата, нямаше конкуренция до преди пандемията. Г-н Дошков умишлено я съсипа”, пише служителят на фирмата.