Ако искаш да попиташ за разписание на междуградски автобуси, тръгващи от Автогара „Север”, вероятно ще удариш на камък. За пореден път до TrafficNews постъпи сигнал, в който се засяга проблемът за служителите на една от най-използваните гари и трудната комуникация с тях.
По разказ на наша читателка проблемът датира отдавна и винаги, когато се пробва да се свърже със служители от касите, те не вдигат телефоните. Последно нашата читателка е искала да пътува с автобус от Пловдив до Габрово. По думите й тя се е опитала да се свърже с гарата, за да попита за разписанието, но се е оказала невъзможна мисия. След над 15 обаждания служителите на касите не са вдигнали телефона.
Жената се е принудила да посети гарата на място, но въпреки това разказа , че е заварила празни каси без следа от служители.
„Бихте ли ми казали към кого да се обърне човек, когато нито градския транспорт е адекватен, нито дадения телефон за контакти на Автогара Север. Безкрайно неудобно е да нямаш връзка с транспорта и информация по време на отпускарски сезон, когато има хора които използват все междуградски транспорт”, коментира още жената.
Медията ни също многократно се е опитвала да се свърже с въпросната гара за подобни сигнали. TrafficNews позвъни и този път на няколко контакта, посочени в интернет, но не получи отговор на многократните обажданията.
Още от категорията
Две сестри се срещат за първи път след 50 години, разбират за връзката си случайно от... ДНК тест