Общинско предприятие „Туризъм“ – Пловдив стартира пакет от публикации, рекламиращи град Пловдив преди и по време на най-голямото международно туристическо изложение в света – WTM, Лондон, което ще се проведе в периода 6-8 ноември 2017 г.
Рекламната кампания включва една страница анонс за града месец преди изложението, една страница в официалния каталог по време на изложението и профилно представяне на дестинацията с линк към официалния сайт за туризъм на община Пловдив на електронната страница на WTM, съобщава PlovdivTime.bg
Първата статия е озаглавена „Една година по пътя на Пловдив към Европейска столица на културата 2019!“. Акцент в нея са най-новите забележителности и приспособяването им към културния живот на града, както и тези, които предстои да бъдат отворени за посетители – кварталът на творческите индустрии „Капана“, Улицата на занаятите, къща Клианти, Природонаучният музей, Малкатата базилика, Голямата раннохристиянска епископска базилика, археологическият комплекс Небет тепе, Античният форумен комплекс, Пеещите фонтани, парк „Отдих и култура“, Гребната база, стотиците събития от културния календар на града, велоалеите и спортните площадки.
Снимковият материал е специално подбран за статията и следва тенденцията да се представя младежкото настроение на фона на древния Пловдив.
И през тази година, традиционно Община Пловдив ще участва със свой щанд в рамките на общия щанд на страната ни на изложението, като ОП „Туризъм“ вече е подготвило концепцията си за представяне на града. Тя включва конкретни предложения към туроператорите, обединяващи разнообразни и интересни елементи от туристическия продукт на град Пловдив.
Още от категорията
На този ден: В Англия са въведени първите пощенски кутии