Гневен клиент на хотел, намиращ се на Главната улица на Пловдив, е поискал солидно обезщетение заради престоя си. Мъжът е пуснал жалба в Административния съд под тепетата, с която е поискал правна помощ.

В мотивите му е записано, че от стаята му липсват вещи, условията били лоши, а управителят е „упражнил тормоз” по време на престоя му.

Жалбоподателят е получил писмо от IV РУ с което е уведомен,че в ползваната от него стая не е извършван оглед, претърсване или изземване и,че следва да насочи претенциите си към управата на хотела.

В жалбата на мъжа още е споменато за претенция от 50 000лв. срещу управителя на хотела, която допълнително щял да пише.

Въпреки че мъжът е платил таксата си в съда и е дал своите мотиви, магистратите са го отрязали от получаване на правна помощ. Според тях въпросното производство не се отнася към конкретния съд, тъй като няма издаден административен акт и трябва да насочи претенциите си към други органи, които са компетентни.