Ако пазарувате по-често от даден сайт, най-вероятно след определен срок от време ще започнете да получавате известия за стоки на промоция. След това ще започнат да се появяват и отстъпките. Дълго време след това ще имате такива и дори след като сте прекратили да пазарувате, но точно на този принцип работят повечето промоции.

Какво обаче се случва в сайтовете за залози? Там нямаме продукт, а услуга и ако разгледаме малко по-обстойно анализаторското ревю за ПалмсБет тук - https://nostrabet.com/palms-bet/ ще открием, че брандът разполага с една много добра и разработена платформа за VIP клиенти. При предлагането на услуги ще открием, че предложенията са малко по-бавни. Точно по тази причина и самите букмейкъри демонстрират доста сериозен подход и професионализъм при издирването им.

Истината е, че всеки един нов играч автоматично получава своите първи промоции и може да започне играта си със значително по-малък риск. Това е добрата новина, но не си мислете, че с това се изчерпва всичко. Лоялните клиенти са били винаги изключително ценни, при това не само за тази индустрия – можем да открием, че няма бизнес, който да не иска да има повече такива.

Нека обясним какво е лоялен клиент – потребител, който се е доверил на един бранд и предпочита неговите предложения, коефициенти и услуги. Именно той е ценен, следователно неговото присъствие е от особено значение. Всеки клиент се радва на определени промоции, но на база на активността могат да се отключват допълнителни бонуси. Това означава, че когато започнете да проявявате интерес, вашата активност се записва в специалната VIP програма.

Какво представлява обикновено тя. Първо трябва да споменем, че повечето брандове имат сходни системи, но винаги ще ги откриете или в анализаторската платформа или в общите условия. Идеята в този случай е, че при определена игра, трупате точки за активност и ниво в лоялната програма – обикновено се използват цветове, благородни метали и други, които трябва да опишат вашия ранг. Докато точките се прехвърлят от месец на месец, брандът следи и месечната активност. Натрупаният ранг и точките ни позволяват обмяна за ваучери, които можем да използваме за взимането на бонус, безплатна игра или безплатен залог.

Следователно, ако сте активен в конкретен месец и сте натрупали точки за по-високо ниво, може да вземете по-добри условия и разбира се, стойността на ваучера в точки не се променя, просто се променя това, което може да донесе.

Защо обаче това е необходимо, все пак букмейкърите отдавна са предложили достатъчно промоционални условия, трябва ли още една такава програма? Краткият отговор е: да. По-дългият ще бъде отговорен от експертите, които са на мнение, че играчите се връщат едва тогава, когато имат възможността да играят безрисково – тоест с бонус средства, за които няма да се притесняват дори и да не инкасират по-сериозни успехи. Може би това също е причината да имаме толкова сериозна конкуренция – по-добрите условия са фактор и за останалите оператори да променят своите функции и промоции, а от това печелят само клиентите, което е една добра новина.

Най-важното е, че целият процес е автоматизиран, можете да проверявате точките си и нивото си в профила и сами избирате кога да се възползвате от тази опция. Нещо повече, тя никога не е била задължителна, следователно вие избирате какво точно да направите и към какво да се насочите. Най-важното е, че трябва да играете отговорно и да се насладите на играта.