За пореден път Община Пловдив проспа настаналия с транспортен ад, който се знаеше, че ще настъпи тази година. Макар градските власти да чертаеха планове как да облекчат трафика по време на критичните месеци още от 2018 година, една петилетка по-късно се оказаха неподготвени.
Такъв е и случаят с улица „Кукуш”. Улицата, която в момента е тясна и в не особено добро състояние, трябваше да спаси Кючука от бруталните тапи, които не само , че няма да намаляват, а тъкмо обратното, особено след затварянето на Бетонния мост.
Именно с неговото затваряне след няколко месеца, ще настане и най-голямото предизвикателство пред движението в града и най-вече жителите на най-големия район.
През 2018 година се взе решение улица „Кукуш” да бъде реновирана и разширена, за да поеме трафика между Бетонния мост и надлез „Родопи”.
Едва през 2022 година обаче бе приет ПУП-а на улицата, а вече година Община Пловдив не може да отчужди имотите, нужни за разширението. Към днешна дата все още вървят процедури за отчуждаването на имотите.
По всичко изглежда, че Община Пловдив ще има готовност да разшири улицата, едва когато приключат ремонтите, включително и този на Бетонния мост.
Идеята в ПУП-а на улица „Кукуш” да бе има нова връзка към надлез „Родопи”, тъй като в момента тя минава през междублоковото пространство на улица „Дрин”.
Паркоместата се запазват изцяло ,като се предвиждат и нови. Радиусът на улицата е изместен, за да се избегнат имоти на БДЖ, както и сега същствуващи паркинги. Разширяването на улицата не засяга и парк „Източна Румелия”. Планът предвижда още три ленти от източна към западна посока, като едната ще е за завиване към Бетонния мост.
Ул.„Кукуш” е и част от т.нар. Южна тангента, която присъства и в новия, и стария Общ устройствен план. Тангентата трябва да тръгва още от „Модър-Царевец” и да свършва до надлез „Родопи” през улица. „Академик Петър Динеков.