Второто най-тъжно атракцонно влакче в България безсъмнено се намира в Пловдив. Купено през 2018 година за 182 000 лева, то стои вече три години в гаража на фирмата доставчик „Балканкар Рекорд” без да е изминало нито един курс,а всичко на всичко има един тест драйв от общинския съветник Константин Георгиев.

Причината да е второто най-тъжно влакче е, че през 2015 година Община Ловеч бракува своя атракцион, за който бяха платени 360 000 лева .  Тогава се оказало, че атракционното возило не може да се движи назад, а траекторията, която прави при взимане на завой, е много по-голяма от широчината на улиците в града. КАТ отказва да го регистрира и така година по-късно то е бракувано.

Макар и пловдивското влакче да струва два пъти по-малко, неговата съдба е твърде вероятна да е сходна. То бе закупено с идеята да вози пловдивчани до върха на „Бунарджика” след големия ремонт на хълма.

Трета година обаче в Община Пловдив не могат да се разберат за това влакче и къде да се движи. Първоначално от фирмата доставчик са казали на Община Пловдив, че заради неравностите по пътя към върха на хълма то ще бъде компрометирано. Последваха и ремонти, но в крайна сметка то така и не тръгна. В крайна сметка се оказва, че то не е подходящо за движенето по хълма.

Зам.-кметът Георги Титюков заяви, че той е просто възложител на поръчката и към момента влакчето е зачислено към ОП „Градини и паркове”. То е било предложено на район „Централен”, но Георги Стаменов заяви, че те нямат гараж къде да го държат,както и отделно проблемът с возенето му до върха до Бунарджика.

Докато се чудят къде да отиде влакчето неговата гаранционна поддръжка пък изтече, а и към момента въобще не се знаели дали е изправно, тъй като събира прах при фирмата. Самата тя пък няма ангажимент вече да отстрани неизправности, ако има такива. Общинският съвет дори прие специална наредба за цената за возенето му – 1 лев.

Напълно неясно е защо, след като това влакче събира прах и не става за Бунарджика, не му се измисли друг курс било в „Лаута”, около ст. „Пловдив” и „Гребна база”, връзка между двете базилики и централна градска част.

Факт е, че с парите на пловдивчани имам атракцион, който никога не е носил атракция на някого, освен на тест драйва на общинските съветници.

2 години влакче за 182 бона събира прах в склад, пак го тестват до върха на БунарджикаОправят настилката на алеята на тепето, нужни са 1 млн. лева за цялостна реконструкция