„Литри питейна вода се изливат по улица в Пловдив, а от ВиК вече втора седмица неглижират случая”. Това заяви пред TrafficNews пловдивчанин, който твърди, че ежедневно подава сигнали до водното дружество по повод авария, която наводнява цяла улица, както и мазетата и домакинствата на жителите в сграда на ул. „Софлу” №24 в Кючука.
Мъжът твърди, че вече втора седмица звъни до ВиК, за да бъде изпратен екип, който да погледне и отстрани аварията, но това така и не се случва. Първият сигнал е бил изпратен на 26 юли, като от тогава звъни всеки ден.
„В продължение на две седмици подавам сигнали до водното дружество, от които се надявам просто да дойдат и да си свършат работата, но без успех. Никой от там не си е направил труда да дойде и да види за какво става въпрос, това е недопустимо”, твърди пловдивчанинът.
Той разказва още, че улицата е наводнена, като водата се стича и в мазетата на хората, които подгизват. Заради аварията няколко домакинства пък нямат вода.
„Това е питейна вода, която се излива с литри и я плащаме ние гражданите. Толкова ли е трудно някой да отдели време и да дойде, за да бъде отстранен проблема”, коментират още нашите читатели.
В тази връзка потърсихме позицията на ВиК- Пловдив, които по думите им не бяха запознати със случая, въпреки ежедневните сигнали на гражданина.



Още от категорията
Виж всички
Пловдивчани недоволни от неасфалтиран участък след авария, от ВиК уверяват за скорошно възстановяване
Репатрираха излезли от употреба автомобили в „Северен"