Блокажът в „Български пощи” продължава вече 11 дни след кибератаката. След проблема с пенсиите, а след това и с пратките, изглежда все още държавната структура не може да се оправи, а услугите й падат една по една. Пловдивчанин попадна в абсурдна ситуация вчера, която поставя въпроса и дали т.нар. саботаж на системата пощите, не е дошло добре дошло за един от министрите на Кирил Петков – Николай Събев.

10 дни блокаж в пощите след кибератаката! Десетки пловдивчани не могат да получат пратките сиВсе още се работи по отстраняването на проблема

Нашият читател разказа, че е посетил пощата на бул. „Пещерско шосе” до ТЕТ Ленин, за да подаде своята данъчна декларация.

„Бе спрян приемът на данъчни декларации други услуги с издаване на касов бон в Пощата. Служителката съвсем любезно ми препоръча да използвам услугите на „Еконт”, чиито офис се намира на метри от пощата. Не каза куриерска фирма, тъй като до него има „Спиди”, а „Еконт”. Като отидох на място се бе извила дълга опашка именно пред офиса на куриерите на Николай Събев и  сега пълним гушата на министърчето”, пише нашият читател.

В сайта на „Български пощи” пък липсва каквото и да е информация за услугите, които се предлагат или са спрени заради кибератаката. Последните съобщения са от 18 и 20 април, в който се казва, че може да има „затруднения” в някой услуги.

„Български пощи” ЕАД бе на подчинение именно на Николай Събев, като министър на транспорта. На първо четене в парламента той бе прехвърлен към Калина Константинова, за да няма съмнения за „конфликт на интереси”, но дали?