Пловдивчанин предложи въпрос с повишена трудност за "Стани богат", вдъхновен от ремонтите в центъра на Пловдив. Въпросът: Кога ще разкопаят ВиК за смяна на тръбите? Отговорите: А) Утре; Б) Вчера; В) Щом Общината приеме този обект; Г) Щом изтече гаранцията. Това питане би следвало да е минимум за зоната на майсторите, т.е. за сума над 5000 лева. 

Ето го и контекстът. Ремонт, а след ремонта... ремонт - това е толкоз просто и логично! Действието се развива в Пловдив. Европейският съюз отпуска 22 милиона лева по програма „Региони в растеж”, които Община Пловдив усвоява за извършване на основен ремонт в карето между „Марица-Юг”, „Цар Борис III Обединител”, „Кн. Мария Луиза” и „Източен”.

Понастоящем рехабилитацията на инфраструктурата е на финална права. Проверка в квартала обаче показва, че ремонтите очевидно са извършени хаотично, а "нови обстоятелства" под формата на шахти, стълбове за осветление, колчета, знаци и тем подобни, налагат разкопаването на току що ремонтирани участъци. Явно работниците никак не са запознати с ръководното правило "три пъти мери, веднъж режи".

Разбира се всички тези действия се извършват без обезопасителни ленти, въпреки че след всяко разкопаване остават дупки.

"Дупките са опасни, кабелите също. Предполагам няма ел. по тях, но човек може да се препъне. Осветление от 3 месеца на няколко улици няма. Положената вече настилка беше разкопана, за да се положат нови кабели за осветлението и да се монтират стълбове. Старите стълбове не са демонтирани (но и не работят). Тротоари няма, но има тръби за интернет. Пирони, както се вижда по снимките, има - вероятно играят ролята на ограничителната линия за преминаване. Всички ВиК кранове са вкопани под новите павета... или стърчат удобно да се спъваш в тях. Шахтите на кабеларките са с различно ниво от тротоарната настилка. И вече има локви, коловози, неправилни наклони и т.н. (очевадно). Никога не бих приел този обект", посочи пловдивчанинът пред TrafficNews.bg

Той е направил панорамна обиколка на квартала и е заснел гореописаното положение. Съвсем скоро се очаква да започнат огледите от страна на Община Пловдив, която трябва да приеме обекта от фирмите-изпълнители, а именно „Драгиев и Ко”, „Агромакс” и „Пътища Пловдив”. От градските власти на няколко пъти заявиха, че всичко, което не е изпълнено по план, ще бъде върнато на фирмите за доработване. Предстои да видим в какво състояние ще бъде "издаден" обекта. 

Ето какво е състоянието му в момента: