
НАП стартира информационна кампания „Къде е Бончето?“, с която да насърчава гражданите да изискват касови бележки при всяка покупка на стока и услуга. Кампанията е с целеви срок от 12 месеца.
Чрез „Фейсбук“ обществеността ще бъде информирана за ползите от изискването и съхранението на касовите бележки.
В кампанията ще участват и много популярни личности, които ще споделят мотивите си защо винаги изискват фискални бонове и какви ползи им носи това.
Над 2.5 млрд. касови бележки са отчетени в НАП през последната една година. В последните години НАП отчита трайно увеличение на доброволното спазване на данъчно-осигурителните изисквания, като приходите от данъци и осигуровки за 2020 г. достигнаха 25 млрд. лв. – с над 700 млн. лв. повече от планираното.
Още от категорията
Виж всички
Председателят на КЗК: Наблюдава се между 40 и 100% е надценката спрямо борсовата цена на основните храни

КНСБ: Средната заплата у нас ще стигне 3200 евро
