“Винаги, когато откриваме нови обекти, за мен на първо място са хората, които ще работят в тях. Защото добрите цени и промоции, които можем да предложим на нашите клиенти са нищо без екипите ни. Клиентите идват заради обещанието за стоки и цени, но се връщат заради хората и отношението. Защото хората са онези, които правят едно място не просто търговски обект, а магазин, в който нашите клиенти ежедневно се чувстват добре”. Така се обърна към новите си служители генералният директор на “Максима България” Петър Павлов.
Магазинът разполага с топла витрина, в която се предлагат традиционни български ястия и продукти на грил, както и хлебен бар с тестени изделия, изпечени на място. За топлата витрина ще се грижи кухня-майка, която зарежда всички обекти на T MARKET в града. В нея се готви ежедневно по традиционни български рецепти и без консерванти. За качеството на гозбите, тяхното приготвяне и разнообразието отговаря екип от 50 готвачи.
Новият обект ще предлага на жителите на Пловдив и възможността да се насладят на 100% прясно свинско българско месо, професионално транжирано в цех на T MARKET, който също се намира в града.
Разнообразието от продукти ще бъде допълнено и от широк избор на свежи салати, изложени на витрините, зона за плодове и зеленчуци, сектор за био и органик храни и зона с нехранителни продукти.
На откриването на 10-тия T MARKET в Пловдив беше обявен и финалът на конкурса “Т МЕЧТАЯТ”. Участваха тийнейджъри от Пловдив, които изпратиха есе, в което споделят за своята мечтана бъдеща професия и как биха използвали наградата от 3000 лева, за да направят първите крачки към желаната от тях реализация.
Журито на конкурса в лицето на певеца Орлин Павлов и големият български спортист Йордан Йовчев, ще оцени есетата през следващите 10 дни, а победителят ще бъде обявен на 27 януари от екипа на T MARKET.
Спонсорирана публикация.
Още от категорията
Фабриката за производство на мартеници „Кико” край Пловдив се продава за 1,3 млн. евро