Частен съдебен изпълнител разпродава автопарка на известната дистрибуторска фирма "Кавен-Ирадис", която след покупка наследява дейността на "Бибъл Комерс".
На тезгяха са изкарани 16 товарни автомобила, с които навремето е извършвана снабдителната дейност на обекти по града. Те още носят стария бранд "Бибъл" и символично олицетворяват съдбата на дружеството - голяма част от тях са изпочупени и в ужасно техническо състояние. Почти всички автомобили са негодни за движение и са със символични цени - между 700-1000 лева. Сред тях се забелязват 5 превозни средства на цени между 5000 и 10 000 лева, но и те не са в добро състояние. С други думи ЧСИ се опитва да продаде автопарк с обща стойност приблизително 45 хиляди лева, който е за скрап.
Главата на фамилията Маринови - Младен Маринов почина в началото на 2021 година. До края на дните си Маринов остава едноличен собственик на компанията-майка, която държи цялата му фирмена империя "К-И Инвест Холдинг" ЕООД. Синът му Иван управляваше част от дружествата, наследи почти всичките бизнеси на баща си. От години обаче търговската дейност не върви, а върху дружествата тегнат запори, някои за заложени, други абсолютно фалирали. Част от фирменото портфолио на Маринови са „Виасет“, „Бомако“ ЕООД, „Кавен – Ирадис“ ЕООД, Бибъл Комерс ООД, „Спорттур“, "Бизнес хотел Беркут", "К-и пропърти", "Си имоти бг", Берди Лигистик" и др. Фирмите са длъжник по залог на търговско предприятие за теглене на кредит в размер на 4,8 милиона и лихви от 1,8 милиона лева.
Именно в златни дни фамилията придобива редица заведения в Пловдив, както и четиризвездния хотел "Беркут" в Брестник. Теглени са и големи кредити, които в крайна сметка спират да бъдат обслужвани.
От няколко години кредитори на фирмения конгломерат около фамилията Маринови водят дела за обезпечаване на вземанията си. Върху редица имоти, собственост на дружествата, са наложени възбрани по издадени изпълнителни листове. Сред имотите са заведения в Пловдив и хотелът. Голяма част от недвижимото имущество обаче все още не е продадено, въпреки огромните финансови борчове, които фирми-кредитори, банки, Община Пловдив и Националната агенция по приходите търсят.
С настоящите пуснати 16 търга за автомобили, дори да се намерят купувачи, едва ли ще бъдат покрити дълговете.