За 15-та поредна година списание GRAZIA ще награди жените, които през 2020 доказаха, че успехът, смисълът и работата могат да се случат и в новото странно време.

Конкурсът „Жена на годината 2020“ тази година е под мотото "Машина на времето". 45 дами са номинирани в 9 различни категории - Модели, Дизайнери, Актриси, Интернет, Музика, Медии, Бизнес, Общество и FOLLOWMYSELF by FASHION DAYS.

Сред класиралите се дами има и пловдивчанки, които са сред най-успешните във сферата си у нас.

Става въпрос за сестрите Мими и Мая, създателки на модния бранд Алеса, които са номинирани с категория "Бизнес по време на пандемия" и дизайнерът Димка Шаламанова, която тази година пусна линия ALICE&EVIS, съвместно с фолк звездата Алисия. 

Мими Ненкова и Мая Топчиева

По-известни като сестрите Alessa, както се казва марката им, Мими и Мая започват бизнеса си преди 8 години само с 19 долара, инвестирани в сайта им. Днес те могат да се похвалят с потребители в 26 държави, общо 2 милиона последователи в социалните мрежи, корица на престижното издание Forbes, както и признание от гиганта Facebook, който описва прогреса им като „История на успеха". Каквото и повече да кажем за Мими и Мая, ще е малко на фона на всички признания, които си завоюват напълно сами.

 

Димка Шаламанова и Алисия

Дизайнерката, която през 2011-а печели „Жена на годината" в категория Дизайн, среща креативна сила с изпълнителката Алисия, за да създадат онова, което толкова ни липсваше на родната модна сцена – удобен и секси бранд на достъпни цени. Моделите с етикет ALICE&EVIS са сякаш отражение на динамиката в живота ни. Вероятно няма да е изненада за никого, ако кажем, че брандът веднага натрупа своите звездни клиенти, сред които са Диляна Попова и Гери-Никол.