Косъм в баклавата. На това се е натъкнала пловдивчанка, която е пазарувала в търговския обект на „Попимони” на бул. „Цариградско шосе” 94. „Прибрах се вкъщи и когато сервирах десерта на децата, видях косъма. Сега, предвид заразата от COVID-19, това е абсурдно”, разказва пред TrafficNews Радка Чернева.

Жената сигнализирала сладкарницата. От там я уверили, че спазват всички хигиенни изисквания. Обяснили й, че косъмът е от четка, с която мажат баклавата. „Косъмът беше от коса, не от четка. Даже, както се вижда на снимката, е сиропиран и захаросан. И то имаше няколко косъма, не един. Отвратена съм. Аз съм буден гражданин, такива неща не трябва да остават скрити”, посочва пловдивчанката. Тя е подала сигнал и в Комисията за защита на потребителя.

TrafficNews потърси за коментар сладкарницата. Управителят Илиян Петков обясни, че е предложил да компенсира клиентката си, като замени продукта или й върне парите. Но до този момент тя не му е отговорила. „Технологично мазнината се маже по баклавата с четка. Както видях и от снимката, която жената ми беше изпратила, това е косъм от четката - къс и бял. Няма откъде другаде да попадне там, всички в цеха работят с бонета за еднократна употреба”, посочи Петков.