
С лимитирана серия от 30 различни дизайна на опаковки за популяризиране на красотите на Италия, вкусната марка Нутела ще помогне на туризма в страната.
Бурканите с любимия лешников крем ще бъдат проектирани с пейзажи от някои от най-известните туристически места в Италия като езерото Комо, полетата на Тоскана, както и древния път Via Appia.
Всеки от тези дизайни ще включва QR код, чрез който потребителите ще имат възможност да изпитат виртуална обиколка на местоположението, показано чрез дизайна.
Тази инициатива за подкрепа на туризма, която беше сред първите отрасли, засегнати от пандемията и икономическата криза, е част от кампания, озаглавена „Ti Amo Italia“ или „Обичам Италия“, която Ferrero осъществява в сътрудничество с туристическото бюро на страната.
Още от категорията
Виж всички
Шенген превърна Гърция във "втора родина" за нашенци, пътуванията зад граница скочиха с 20%


Спасители помогнаха на двама туристи в Рила
Акценти
Виж всички



Изведнъж стана ясно, че са пълни идиоти





Разпитват пред психолог Дебора в Пловдивския съд днес
Темите на Traffic News
