
С лимитирана серия от 30 различни дизайна на опаковки за популяризиране на красотите на Италия, вкусната марка Нутела ще помогне на туризма в страната.
Бурканите с любимия лешников крем ще бъдат проектирани с пейзажи от някои от най-известните туристически места в Италия като езерото Комо, полетата на Тоскана, както и древния път Via Appia.
Всеки от тези дизайни ще включва QR код, чрез който потребителите ще имат възможност да изпитат виртуална обиколка на местоположението, показано чрез дизайна.
Тази инициатива за подкрепа на туризма, която беше сред първите отрасли, засегнати от пандемията и икономическата криза, е част от кампания, озаглавена „Ti Amo Italia“ или „Обичам Италия“, която Ferrero осъществява в сътрудничество с туристическото бюро на страната.
Още от категорията

Проучване: България е сред най-предпочитаните страни за лятна почивка на румънците

България сред 7-те най-достъпни дестинации в Европа

Акценти


Търсят десетки млади лекари в Пловдив и областта






Катастрофа край Пловдив затруднява движението по АМ „Тракия"
