Бетонният мост няма да функционира определено време, какъвто и вариант да се избере за връзката между „Централен” и „Южен”. Потвърди вчера кметът Иван Тотев след поредната среща с представители на НКЖИ.

Макар от градската администрация и държавната структура да се доближиха до консенсус относно пробива под Централна гара, все още не е решено как точно ще се реализират връзките.

Последният вариант е изграждането на пробива с направата на помпена станция на Централна гара, за да не се местят колектори, а Бетонният мост вероятно ще се повдигне. Опция има и да се направи пробивът на Фаза 0, което ще рече временно изкарване не пътна връзка с по 1 лента от „Васил Априлов” до Кючука, а след това и останалите дейности.

В периода, в който Бетонният мост няма да функционира, ще се ремонтира изцяло улица „Кукуш”, която е най-пряката връзка от бул. „Македония” до надлез „Родопи”. В момента тя е в доста лошо състояние в голямата си част.  Тотев обясни, че ще се смени настилката, която в момента е на паваж, ще се направят тротоари и осветление, както и велоалеи. През улица „Кукуш” има директна връзка и към двете уши на надлеза, като тя ще поеме значителна част от трафика при затварянето на Бетонния мост.

Последно: Пробив под Централна гара ще има, кметът ще се бори и за Бетонния мостИзграждат пешеходен подлез под линиите на Сточна гара

Обновен бетонен мост или пробив през гарата? Не можем да спрем влака през Пловдив!Три варианта за връзка между Кючука и Центъра, но всеки има своите недостатъци