Колкото и да пазим или поддържаме един телефон невинаги успяваме да избегнем повреди. Дали пукнато стъкло, дали счупен дисплей или друга повреда по хардуера понякога изглеждат като края на живота на устройството.
Закупуване на нов телефон не е толкова задължително. Инвестицията, особено в продукти на Apple, не е толкова малка, за да захвърляме продукта след дадена повреда. Нещо повече, оказва се, че проблемите със стъклата, дисплеите и батериите са нещо преодолимо и лесно могат да бъдат отстранени.
Често обаче възниква въпросът къде да оставим телефона си за поправка, ако не е в гаранция или тя не покрива повредата. Специализираните сервизи или гаражни работилници?
Обърнахме се към експертите от MaxCenter, които от пет години са водещ сервиз в Пловдив за продукти на Apple. Те дадоха отговор на въпросите кога трябва да потърсим помощ от сервиз, кои са най-честите повреди на iPhone, както и защо трябва да търсим доверени сервизи за бранда на Apple.
„Посещавайки сервиз като нашия, клиентите получават много по-голям избор от стоки и услуги, както и безплатна професионална консултация, за разлика от обикновените гаражни сервизи, които могат да поправят всичко, та дори и вашия стар тетрис”, казват експертите от сервиза. Оттам изтъкват, че качеството на предлаганите стоки и услуги е приоритет номер 1 за компанията. С други думи няма нужда от притеснения дали „майсторът” ще си е свършил работа и ремонтът ще е направен както трябва. От MaxCenter предлагат и гаранция от 1 до 12 месеца за всеки извършен ремонт в сервиза.
Друго притеснение е свързано със законовия срок за този тип ремонти, който е 30 дни, като често има неизвестна кога ще може да се ползваме телефона си. От MaxCenter се стараят да обслужат гаранционните устройства в срок между 5 и 10 дни.
Кои са MAXCENTER?
През 2013 година фирмата е основана под името МАКССИСКОМ ЕООД, като от самото начало използват бранда MAXCENTER. Те са първият и единствен специализиран сервиз за поправка и ремонт на iPhone, iPad и Mac в Пловдив и Пазарджик. За 5 години те са извършили хиляди ремонти и имат огромен опит в сервизирането на Apple продукти. Първата дума, която стои зад бранда MAXCENTER, е качество.
Сервизът разполага с екип от професионалисти, които ще се погрижат бързо, качествено и на добра цена за всеки iPhone. Ежедневно от фирмата стремят да отговорят на всички нужди на клиентите, като ги информират за всяка стъпка от ремонта и издават писмен протокол за всяко тяхно действие по устройствата.
Още от категорията
Потребителите в ЕС ще виждат по-малко персонализирани реклами във Facebook и Instagram