
Компанията „Макдоналдс” покани външен снимачен екип в своите фабрики за първи път, за да покаже на потребителите както точно се влага в техните бургери, съобщава The Independent. Веригата за бързо хранени прие екип на предаването „Добро утро Америка” в завода си в Калифорния, давайки началото на кампанията „Нашата храна. Вашите въпроси”, имаща за цел конфронтиране с погрешните схващания относно месото в продуктите на компанията.„Макдоналдс” се надява с тази кампания да разсее неприятните слухове за „розова слуз”, червеи и други пълнители в бургерите, които отдавна преследват веригата закусвални.
Компанията също така кани обществеността да й изпраща въпросите си през „Туитър” и „Фейсбук” за това какво в действителност попада в храната им.
TrafficNews.bg
Още от категорията

Лукойл продължава да работи с руски петрол още една година

Почина Майкъл Гамбол, прочул се с ролята на проф. Дъмбълдор

Кой ще наследи многомилиардната империя на Пригожин?
Акценти




Кола самокатастрофира на Асеновградско

Шуша е изчезнала в Куклен - виждали ли сте я?




Софиянец обра къща за гости в центъра на Пловдив
Темите на Traffic News

Картите са раздадени – 18 се борят за кмет на Пловдив
