Авиационният регулаторен орган в Индия поиска от местната авиокомпания "Гоу фърст" (Go First) да даде обяснения как повече от 50 пътници са били забравени в автобус на пистата в Бангалор и самолетът, на който трябвало да се качат, излетял без тях към Делхи, предаде ДПА.
Общо 55 пасажери се оказали блокирани в автобус в понеделник сутринта заради недоразумение между наземните служители и екипажа. Всички пътници имали редовни бордни карти и багажът им бил натоварен на самолета. Говорител на авиокомпанията каза, че инцидентът се разследва.
53-ма от пасажерите били качени на по-късен полет на друга авиокомпания, а двама предпочели да им бъдат възстановени парите, уточни той.
Наскоро излязоха наяве поредица от жалби срещу индийски авиокомпании, включително оплакване, че екипажът на самолет не се е справил с пиян пътник, който уринирал върху седящия до него човек по време на полет на "Еър Индия" от Делхи към Ню Йорк.
Още от категорията
Виж всички
Учени тестват лекува ли рак ваксина за COVID-19
Откриват паметник на Васил Левски в Италия