Японски фирми търсят да назначат красиви разплакващи момчета, за да просълзяват офис служителките и по този начин да сплотяват колектива, пише в. "Дейли мирър". Сълзливите сеанси се организират в рамките на тиймбилдинг, при който се цели да се изложи на показ уязвимостта на индивида. В Япония не е прието да се дава външен израз на чувствата. Но това отчуждава офис служителите един от друг.
Именно поради тази причина в Страната на изгряващото слънце все по-често се прибягва до услугите на "професионални разплаквачи", пише БТА. Те са добре изглеждащи младежи на около 20 години, способни лесно да предизвикат леенето на сълзи. Когато пристигнат в офисите за сеансите по тиймбилдинг, те носят касети с тъжни сюжети - с умиращи домашни любимци и с терминално болни пациенти.
Когато разплачат дамите от колектива, момчетата отиват и бършат сълзите им една по една. Причудливият сълзлив тиймбилдинг хрумнал на Хироки Тераи, който го развил в печеливш бизнес. Неговата цел е да накара японците публично да плачат, без да се срамуват от това. "След като хората станат свидетели на своята уязвимост, те по-лесно се сприятеляват и сe солидаризират, което е добре за бизнеса на компаниите", изтъква Хироки Тераи.
TrafficNews.bg