Те са млади, добре образовани и имат добра професия. Но предпочитат свободата, вместо някое добре устроено работно място. Обръщат гръб на консуматорската култура и тръгват след мечтата си. Някои прекосяват континенти в търсене на великолепен кадър или нов животински вид,  други се избират страни, в които най- елементарните удобства на цивилизацията са лукс, трети завършват престижни университети, но се връщат в България, за да работят тук. Новата рубрика на TrafficNews "Различните млади" ще разказва за тези българи. Очакваме и вашите предложения на адрес redaktor@trafficnews.bg и на ФБ страницата ни https://www.facebook.com/trafficnews.bg/

Те са млади, изпълнени с хъс и вдъхновение. С много упорство и труд, тези млади пловдивчани смело твърдят, че са сбъднали мечтите си. Някои от тях работят с най-големите световноивестни марки и може да ги видим по кориците на най-лъскавите списания.  Други, вървят редом до Анджелина Джоли и Холивуд е другият им дом, а трети са предпочели да се борят за кариера на територията на България. Сигурни сме, че това са малка част от известните пловдивчани, които за съжаление не всички познаваме. 

Стефан Апостолов 

Пловдивчанинът Стефан Апостолов завършва ЕГ Пловдив, а в момента живее в Лос Анджелис, където е дефилирал за много международни марки през годините в страни като САЩ, Италия, Южна Африка и България, където печели все по-голяма слава.

Стефан е известен с появата си в няколко популярни рекламни кампании, сред които са рекламите на American Apparel и Maceoo за тяхната платформа за електронна търговия. Пловдивчанинът винаги е споделял, че вярва, че талантът и упоритата работа образуват ядрена основа за успех във всяка индустрия.

В този си ред на мисли, младият пловдивчанин завършва бакалавър с театър и танци, след което поканите започват да валят. Той започва да работи с най-добрите модни агенции в света - Next Model Management (Лос Анджелис), Elite Model Management (Маями), Управление на 3D (Кейптаун, Южна Африка), Еволюционен мениджмънт (Лондон, Англия), Brave Models (Милано, Италия) и Модна агенция "Ивет" (София, България).

Той също така участва в реклами и модни ревюта на едни от най-големите имена в модната индустрия, включително Dolce & Gabbana, Corneliani и Quest Apparel.

Стефан също е работил с известния американски луксозен универсален магазин "Neiman Marcus" на няколко презентации, след което успехът му не стихва – той започва да работи за марки като Alexander McQueen, Brunello Cucinelli, Burberry, Zegna, Salvatore Feragamo,, Gucci, Prada, Tom Ford.

След това му се отдава възможността да направи няколко пътувания до Сан Диего за прочутата кампания "Мачео", в която Стефан дефилира в компанията на известна дама от света на модата.В елегантната реклама Стефан е бил позициониран в основна част от рекламния каталог.

Стефан получава още по голямо признание, след като се появява в списание Elle и в множество телевизионни реклами за известни марки като Samsung, Hyundai и Playboy, както и други национални реклами за имена като Casio и Muller - кисело мляко.

Една от най-популярните рекламни кампании за модела е рекламата "Autoscout 24", с която пловдивчанинът красеше рекламните билбордове в цяла Германия.

Така пловдивчанинът Стефан Апостолов става един от най-желаните модели в света. Въпреки огромните успехи той продължава да се развива с пълна сила и още по-голям хъс.

Така му идва идеята да създаде късометражен филм за Пловдив, а лентата придобива висока популярност в социалните мрежи.

Носталгията и любовта към родната България го кара да се заеме с него по-мащабно. Така се ражда идеята и за филм за България, като целта на младият пловдивчанин е да покаже на света какво представлява държавата ни в исторически, природен, културен, духовен, спортен и музикален аспект. Стефан прави кампания за събиране на средства в интернет пространството, а нейното мото е „Кутия цигари, пакетче дърки или филм за България – Ти решаваш!”

38000 долара са събрани от дарения от българи и чужденци за започване на снимките.  Кампанията е била представена на английски език, което помогнало на две от най-големите холивудски компании  да го забележат, като едната от тях е Digital Cinema. Продуцентските къщи подкрепили проекта с техника на стойност 150000 долара. Тази техника е влизала 2 пъти в България – заради обективите на Силвестър Сталоун и за Херкулес.

Целта на Стефан е чрез този филм за България да мотивира младото поколение да открие корените си. Разбира се, идеята е той да бъде видян не само от българите, но и от целия свят, поради което ще бъде преведен на няколко езика - английски, испански, мандарин, японски, руски и немски. В зависимост от бюджета е възможно да се преведе и на италиански.

Филмът със заглавие „България с четири сезона” ще покаже завладяваща история, в която главният герой – шестгодишно българско момче, минава през различни приключения, обикаляйки българските земи от миналото и настоящето. По пътя си то е изправено пред много перипетии, но легендарни български личности му помагат да преодолее страха и да повярва в себе си и в силата на своя дух“.

Зрителите ще могат да видят различните традиции, обичаи и култура на България – кукери, гладиаторски борби на римския стадион в Пловдив, нестинари, пресъздадени битки от Руско-турската война от 1877-1878 г., както и много други интересни събития от българската история и култура. Във филма ще се включат и най-известните български спортисти, които Стефан нарича „сегашните герои на България” - Григор Димитров, Йордан Йовчев, Ивет  Лалова, Николай Бухалов, Петър Стойчев, и други.

 Очаква филмът да бъде приключен през тази есен, като ще се разпространява през социалните мрежи YouTube и Facebook.

На сърце винаги са ми били родината, народната музика, народните танци, приятелите, семейството, историята… Този филм е най-малкото нещо, което мога да направя за страната си – да се опитам да покажа на целия свят нашето наследство и богатата ни история, природата и всичко свързано с България, което винаги ми е било скъпо, казва Стефан Апостолов.

Филмът „България в четири сезона” вече е на финалната права ,като в момента се правят визуалните и звукови ефекти, а до края на годината трябва да е завършен изцяло. През първите 7-8 месеца на 2018 година ще започне излъчването му по различни фестивали, а през есента на 2018 по социалните мрежи ще бъдат пуснати всичките му версии. Успех!

След невероятна история на пловдивчанинът Стефан Апостолов, оставаме в Америка, за да ви запознаем с друга пловдивчнка, която е сбъднала своята мечта.

Павлина Енева

23-годишната пловдивчанка Павлина Енева завършва Математическата гимназия в Пловдив, а след това късметът я спохожда с пълна пара. В момента Павлина Енева живее в Милано, въпреки че пътува постоянно и става един от най-успешните модели на Ivet Fashion.

Участва в седмиците на модата в Ню Йорк,Милано, Париж, Лондон и Барселона. Красавицата снима кампании за модната империя Dolce&Gabbana, за Bershka, както и едиториали за изданията на Harper’s BAZAAR, Marie Clair и ELLE Испания. По света Павлина Енева е представлявана от най-добрите агенции – част от които са Marilyn – Ню Йорк, Fashion – Милано, Premium – Париж, Traffic –Испания.

Пловдивчанката, която сбъдна мечтата вече е обиколила почти целия свят, а ревютата, на които дефилира за най-известните марки и кориците на модните списания са част от нейното ежедневия.

Наскоро Павлина беше предпочетена пред 500 момичета да представи най-новата колекция на Dolce&Gabbana, която предизвика пълен смут в Европа заради дизайнерските бурки на марката.

Dolce&Gabbana ca тъpcили интepecнo, зaпoмнящo ce лицe и изpaзитeлни oчи, зaщoтo вce пaĸ в тaзи ĸoлeĸция oт мoдeлa ce виждa eдинcтвeнo лицeтo и Πaвлинa изцялo e пoĸpилa тexнитe ĸpитepии.

.

Георги Лалов

Пловдивчанинът заминава за Ню Йорк, за да се яви на кастинг за филма „Seeking William”. Той получава роля в продукцията и решава да остане в Ню Йорк, където вече живее от години и работи като актьор. Завършил е Национална Художествена гимназия в Пловдив със специалност скулптура, но киното го привличало като магнит и решил  да преследва мечтата си. Последният филм, в който той участва е “The Wolf of Wall street”, като в него заема ролята на един от деветимата брокери на Родшилд (Rothchild Broker).

С много хъс и упоритост Георги Лалов си пробива път в мащабни продукции, надявайки се един ден той да заеме позиция в главната роля. Според него външния вид не е всичко, за да успееш и се иска голяма доза талант.

Един негов ден в Ню Йорк минава доста динамично - кастинги, работа, четене на сценарии, разговори с режисьори, продуцентски компании, ходене по премиери, връзки с агенти, мениджъри и други. Той твърди, че дори няма време за сън, защото това е Ню Йорк - графът, който никога не спи!

 Той не оставя зад гърба си и художественото изкуство, като планира един ден да отвори собствена галерия. Освен като актьор, Георги Лалов работи като фотограф и модел.

 

След като обиколихме Холивуд и се запознахме с прекрасните ни таланти по света, се връщаме отново в родната България. Така е.. едни избират да следват стъпките на световноизвестните, а други остават тук, за да се борят за слава в родината. По този труден път са тръгнали младите народни изпълнителки от Пловдив – Калина и Невена.

Калина и Невена

Пловдивчанките Калина и Невена са закърмени от малки с любов към българската народна музика Калина /Кристиана Динкова/ е родена на 05.11. в Пловдив. Посещава частни уроци по народно пеене от 9-годишна възраст. Невена /Невена Вранчева/ е родена на 09.04. в Пловдив. Пее от малка и развива таланта си в частна школа за народно пеене.

Двете завършват средно образование в СОУ "Св.Св. Кирил и Методий" гр. Пловдив с разширено изучаване на български фолклор. Там Калина и Невена стават част от квартет "Пеперуда" с ръководител популярната народна певица Вичка Николова, която ги подготвя и за голямата сцена. С квартет "Пеперуда" те печелят първи места на различни конкурси и фестивали в България и чужбина. През 2010г. са приети в АМТИИ гр. Пловдив със специалност "Изпълнителско изкуство" - Фолклор. Калина и Невена са приети в състава на Академичния народен хор с диригент доц. д-р Костадин Бураджиев. В индивидуалната им подготовка им помага известната народна певица Данка Цветкова. През 2011г с Академичния хор печелят Champions of Grand Prix в най-престижния хоров конкурс в света "World Choir Games" в Грац, Австрия.

След разпадането на квартета двете момичета решават да продължат като дует. Увереност за това им вдъхва и техният преподавател по музика Здравко Мандаджиев, който създава и първата им песен "Писмо ти е дошло".

С нея те постигат успех на Международния фестивал "Пирин Фолк" в Сандански 2013, където печелят първо място като дует и първо място на журналистическото жури.

След успешното си представяне на „Пирин Фолк”, през пролетта те подписват договор с музикална компания „Пайнер” като народни изпълнителки. Дебютира с ефира на музикалната телевизия отново с песента „Писмо ти е дошло”, за да добие по-голяма популярност, а зрителите остават впечатлени от младите момичета.

Те бързо набират скорост, а мотивацията и многогодишния труд се отразяват на тяхното развитие. Участията из всички кътчета на България радват момичетата и те започват работа по нови записи. Така на екран се появяват един след друго новите им клипове. Репертоарът на младите пловдивчанки включва песни от фолклорното богатство на Тракия, Македония, Родопи, Странджа и други фолклорни области.

През лятото на 2016 год. Калина и Невена издават и първия си самостоятелен албум "Фолклорна магия", с песни от различни етнографски региони, подчинен на идеята да бъде нещо като музикална разходка из България, в която да се представи красотата и многообразието на музиката от различните фолклорни области.

Младите пловдивчанки са заложили на стил на обличане, различен от на повечето изпълнители. Още в първото си видео, Калина и Невена залагат на стилизирани народни костюм или съвременно преставяне на народната носия – модерен костюм, с характерни български мотиви, характерни за отделните фолклорни области. Повечето от моделите са по тяхна идея.

Те избират и местата, на които да снимат видеоклиповете си, като търсят красиви кътчета в родината. Относно музиката им – залагат на мелодии, които са забравени с годините или въобще не са чувани и им дават нов живот.

Даниела Николаева

Даниела Николаева е родена в Пловдив и от малка е изключително артистична.

Започва спортната си кариера през 1996 година, на 7-годишна възраст, в спортен клуб по художествена гимнастика „Тракия“, Пловдив. В детските си години има много успехи в категориите индивидуално и ансамбъл.

Именно в тези години печели първата си републиканска титла – ансамбъл с 5 обръча .През 2002 година преминава в КХГ „Левски“, София, където президент на клуба по онова време е Нешка Робева. Там продължава с професионалната си спортна кариера. Става трикратна републиканска шампионка в ансамблите – веднъж при девойки младша възраст и 2 пъти във възраст жени.

След 12 години в художествената гимнастика и след успешно преминат тест през 2008 година е повикана в националния отбор на България по естетическа групова гимнастика. Там се състезава в продължение на 3 години, като с отбора печели 2 бронзови медала от световни първенства – през 2008 година в Торонто (Канада) и във Варна през 2010 година. През 2009 година момичетата се класират на 4-то място на Световното първенство в Москва. Между световните първенства участват и в редица турнири за световни купи: Картахена (Испания) – бронзов медал, София – златен медал, Бърно (Чехия) – бронзов медал, Грац (Австрия) – бронзов медал, Барселона (Испания) – 4-то място, и др.

След края на спортната си кариера започва да се занимава професионално с модерни танци в Балет „Нова“ и участва в множество клипове с български и чуждестранни изпълнители, в концерти, реклами и телевизионни предавания.

През 2015 година след кастинг измежду над 2000 момичета е избрана за „адреналинка“ в известното българско комедийно ТВ шоу „Господари на ефира“, с което има договор до есента на 2018 година.

Богдана Петрова

Богдана Петрова е талантливото незрящо момиче от Пловдив, което от малко обича да пее а гласът и е отличим и изключително чист. Тя завършва средното си образование в СОУ „Св. Св. Кирил и Методий” и се явява на първия сезон на музикалния формат „България търси талант”/ Там тя предизвиква истински фурор с гласа си и печели формата.

Тя изправя на крака публиката в предаването с изпълненията си на прочувствените и сложни в техническо отношение песни на Марая Кери и Селин Дион.

 

След победата си тя прави няколко видеоклипа, отслабва драстично. Богдана изглежда прекрасно и пее невероятно, но договорът, който подписва след победата си в музикалния формат не е това, което очаква. Въпреки всички неща, които се случват с кариерата й, младата пловдивчанка не се отказва.

Завършва Музикалната Академия в Пловдив със специалност поп и джаз пеене, а след това завършва - народно пеене. Народната музика е слабост на младата изпълнителка и не след дълго тя излиза на сцена с най-добрия кларинетист в света – Иво Папазов – Ибряма.

През септември 2015 г. Богдана печели най-голямата награда, Grand prix, на международния фестивал „Златната ябълка“ в Молдова с изпълнението си на народната песен „Лале ли си, зюмбюл ли си”, където накара публиката и журито да станат на крака. През тази година тя откри сесията на Общото събрание на ООН в Ню Йорк. Талантливата пловдивчанка поздрави участниците във форума с народната песен "Калиманко Денко", след което изнесе доклад в защита правата на хората с увреждания.

В момента Богдана Петрова е в супер форма - спортува, храни се здравословно и е щастлива в личен и професионален план. От скоро тя започна и влогърска кариера, с която много се забавлява. В клипчетата, които снима тя пее и прави репортажи от различни събития. Тя записва песни от различни стилове, като набляга на народните песни, но интерпретирани по нейн начин, в акомпанимент най-често на пиано.

Георги Симеонов

Георги Симеонов е познат в музикалните среди като JJ и е роден в Пловдив на 3 април. Едва 7 годишен започва вокални уроци и пиано, които са част от живота му в продължение на години. След това започва да пее в хора на пловдивските момчета ”Стефка Благоева”, където едва 8-годишен е избран за солист.

Той не спира да се развива и на 16 вече е част от една от най-успешните момчешки банди в България, “032”. Всичко се развива в много бързи темове и 032 вече има турнета, концерти, хит сингли, номинации за дебют и група на годината. 2010 година се оказва добра за бой бандата, която получава награда “Най-успешна балада” за песента “Три минути”, в която участие взема и Цветелина Янева.

Даровитият JJ завършва с отличие “Поп и джаз пеене” в пловдивския университет “Паисий Хилендарски”. Днес успешно съчетава собствената си музикална кариера с преподавателска дейност. Някои от учениците му стигат до финала на “България търси талант”, “Гласът на България”, “Големите надежди” и “Х фактор”.

JJ се изявява и като композитор. Той композира за Хилда Казасян, Цветелина Янева, Кристо и Жана Бергиедорф, Мария Илиева, Орлин Павлов, Поли Генова.

Зад гърба си вече има и самостоятелни видеоклипове, като в момента работи по първия си самостоятелен албум. Преди по-малко от месец Георги Симеонов вдига на крака жури и публика в Х Factor – Румъния. Изненадващо той получава покана за участие във формата в северната ни съседка и в момента се бори за място на финала.

Той излезе на сцената в северната ни съседка с Who`s Lovin You. През юни Симеонов печели симпатиите на зрителите в рамките на BG Music Festival в Сандански. Наситената с вокален нерв и първична емоция балада „За теб“, която той представи, му донесе специално отличие.

Сестрите Alessa

Сестрите Мими и Мая още от малки усещат придърпване към света на красивите дрехи, обувките, и модата като цяло. Малко по малко придърпването се превръща в страст, която впоследствие ги подтиква да реализират една смела за тях мечта -  собствен моден бранд.

Но не обикновен бранд, а такъв, който да притежава необходимите фактори, които да спечелят самите тях за клиент. Така те решават да действат сами, вярвайки че предлагането на висококачествени красиви дрехи, комбинирано с внимание към детайлите, елиминиран риск и специално отношение към всеки един клиент, ще са достатъчни за успех.

Така, подобно на филмът „Дяволът носи Прада” двете пловдивчанки създават "Alessa".

С този проект те рискуват  много - както средства, така и труд, емоции и време. Но според тях. Рискът си е заслужавал напълно.

Само две години след създаването си, Alessa е считан от мнозина за българския лидер в модния premium сегмент - гордеещ се с многохилядна “fashion” армия от стилни лоялни клиентки.

Модния бранд има повече от 180 000 почитатели във Фейсбук от над 45 различни държави, реален бутик в Чикаго, както и едни от най-безрисковите условия за пазаруване. Клиенти на пловдивския бранд, който създадоха двете сестри Мими и Мая са много известни български и международни личности.