Община Пловдив обяви обществена поръчка с пряко договаряне за „Организиране и провеждане на XXVI-ти Международен фолклорен фестивал”, който ще се проведе от 24 до 30 юли под тепетата. Форумът има 25-годишна история, но заради пандемията от Ковид-19 не се провеждаше две години. Прогнозната стойност на поръчката е 100 000 лв. с ДДС. Покана за участие е отправена към „Дан Травъл” ЕООД, „Класик Стейдж Ентъртейнмънт” ЕООД и „Мюзик Сървиз” ЕООД.
За провеждането на фестивала Община Пловдив осигурява ползването на Античен театър и съдейства за издаване на разрешително за провеждането на ежедневни дефилета по улиците „Райко Даскалов“ и „Княз Александър I“ и концерти на открита сцена на площад „Стефан Стамболов“.
Кандидатите за поръчката се ангажират с логистиката на събитието – посрещането на два състава в Кюстендил и от летище София и трансферирането им в Пловдив и обратно към летището. Посрещането на два състава, които ще пристигнат под тепетата със собствен транспорт Трябва да осигурят транспорт за участието на танцьорите в дефилетата и концертите. Заложени са и туристически разходки, както и да осигурят 150 литра гориво за участниците, които пристигат със собствен транспорт.
Изпълнителят трябва да осигури гидове за чуждестранните групи, както и хотелското настаняване в хотели 2, 3 или 4 звезди. То трябва да е в стая по двама души със самостоятелен санитарен възел. Общият брой на участниците е 180 човека – артисти, ръководители и гидове.
За всички тях трябва да бъде предвиден пълен пансион, включително осигуряване на минерална вода преди отпътуване за концертите. Вечерите са късни – след 22.30 ч.
Изпълнителят трябва да осигури техническо обезпечаване на пет концерта в Античен театър и пет концерта на площад „Стефан Стамболов“ в периода 25 – 29 юли. Това означава Покрита мобилна сцена на пл. „Ст. Стамболов“ с размер 64 кв. м.; озвучаване на пет концерта на пл. „Ст. Стамболов“ и пет концерта в Античен театър. За качественото провеждане на концертите озвучаването да е съобразено с изпълненията на участниците - на плейбек и с музикален съпровод от оркестър до 15 човека.
Продължителността на концертите е до 2 часа на открита сцена и до 2 часа в Античен театър. Предвиждат се две репетиции на 25 и 27 юли с продължителност до 4 часа.
Необходимо е художествено осветление за пет концерта в Античен театър; LED екран за сцената в Античен театър с размери минимум 12 кв. м; квалифициран технически персонал – озвучители, тонрежисьори, осветители; осигуряване на дежурен медицински екип по време на концертите, както и на помощен персонал в Античен театър – охрана, разпоредители, персонал за почистване и подреждане на възглавниците.
Срокът за подаване на документи е 22 юни.