Техническите затруднения с купуването на електронни винетки чрез Националния доставчик на услуги са отстранени.

Припомняме, че по-рано днес възникна технически проблем при закупуването на е-винетки чрез Националния доставчик на услуги, с който Агенция "Пътна инфраструктура" (АПИ) има сключен договор за разпространение.

Е-винетки могат да бъдат купени чрез специализирания сайт www.bgtoll.bg, чрез сайта www.vinetki.bg, мобилното приложение BGTOLL, касите на областните пътни управления на АПИ, на касите в пощенските клонове, в бензиностанциите ОМВ и Лукойл, в офисите и чрез сайта на мобилния оператор А1, в офисите на Easy pay, както и на терминалите за самотаксуване, пише news.bg.

От 1 януари трябваше да тръгне системата за продажба на електронни винетки за тази година под шапката на новосъздаденото преди шест месеца ТОЛ управление. Още в първия работен ден обаче се оказа, че в цялата страна няма никаква готовност за продажба на е-стикери. Системата не работеше, а на граничните пунктове дори нямаше монтирани терминали.

Премиерът Борисов даде срок до 15 дни всички проблеми да бъдат решени, въпреки че още на 3 януари беше обяснено, че терминали на всички гранични пунктове ще има едва в края на месеца. Скандалът струва 4 уволнения в АПИ.

Първо бяха депозирани три оставки в Пътната агенция. Впоследствие Бойко Борисов поиска и получи оставката и на председателя на Агенция "Пътна инфраструктура" Светослав Глосов.

Отново проблем с електронните винеткиТакива могат да се купят само чрез bgtoll.bg, мобилното приложение, терминалите и на касите на АПИ