Манията, наречена „Черен петък”, обсебва все по-големи пазари, територии и време.
Макар че Денят за пазаруване тази година се пада на 29 ноември, почти всички магазини – реални и виртуални, са го започнали седмици по-рано. Ако не с по-ниски цени, то поне със зарибяващи реклами, показа проверка на TrafficNews.
Освен традиционните неща – дрехи, обувки, играчки, козметика, черна и бяла техника, има и специални оферти.
Например може да използвате момента, за да си купите на промоция яхта, да си изберете нещо от специалната селекция автомобили и мотоциклети или дори апартамент в някой от планинските или морските ни курорти.
Златни кюлчета, луксозно уиски от определени серии, бижута и дори прочутия часовник на пилотите на руския изтребител Су-25 – Sukhoi, има сред предложенията. Може да си вземете също ваучер за разкрасителни процедури, уроци по танци и дори робот, който се усмихва, поздравява и танцува.
От вас се иска само да седите на дивана пред компютъра с кредитната карта в ръка и да чакате да удари заветният час, в който ще бъдат пуснати офертите. И да сте сред първите купувачи, защото разпродажбите може да свършат! А после ще си скубете косата от яд, защото някой друг ви е изпреварил и е купил яхтата, лаптопа или пералнята, които толкова отдавна сте си избрали.
Българите наистина май здраво са се зарибили по „Черния петък” въпреки многобройните предупреждения, че намаленията може да са фалшиви.
Според проучване на платформата Black-Friday.Global, за 2018 г. в България е регистриран ръст на продажбите от 612% по време на Черния петък в сравнение с обикновените дни.
Нашенците са готови да похарчат по 419 лв. средно в кампанията, а участие ще вземат 43% от анкетираните, което е с 11% повече от миналата година. 42 % ще търсят изгодни предложения само във физическите магазини, 28% ще предпочетат електронното пазаруване, а 30 % ще търсят отстъпки както онлайн, така и офлайн.
Още от категорията
Атанас Илков: Проверките на границата с Румъния няма да пречат на трафика след 1 януари