Пълно затъмнение цари около намеренията на държавата за бъдещето на Летище Пловдив. Преди повече от 10 дни стана ясно, че китайците от НNA груп и фирмата, представлявана от Асен Василев, няма да подпишат концесионния договор. Още тогава TrafficNews.bg. изпрати запитване до пресцентъра на Министерството на транспорта с въпроса какво следва оттук нататък с Летище Пловдив, но отговор така и не дойде. Свързахме се и с ресорния пиар на институцията, за да попитаме дали има нещо ново около казуса. Той ни обясни, че все още ръководството на министерството не е взело решение, или поне не му е известно такова. 

„Очакваме и ние решението, крайният срок за подписването на концесията бе преди две седмици. Най-вероятно ще вървим към процедурата с втория участник в конкурса. По същия начин стана и концесията на летищата във Варна и Бургас”, каза експертът по връзките с обществеността към Министерството на транспорта. Той уточни,че има и юридически казуси, които трябва да се изгладят. Очаква се в най-скоро време от МТ да обявят бъдещето на летището край Пловдив.

Според процедурата Летище Пловдив трябва да бъде дадена на втория класиран участник обединението между ПИМК и ТИЦ.

Историята на един предизвестен китайски край, или защо Хайнан не взе Летище ПловдивДокато HNA груп трупаше дългове, клакьори обещаваха невиждани инвестиции и чудеса

 

Официално: Китайците се отказаха от летище Пловдив!Най-вероятно аеропортът ще бъде даден на втория участник в търга