
Член 117 от Наказателния кодекс гласи, че този, който подбужда друг към убийство, се наказва с лишаване от свобода до три години. Точно по този параграф на момента трябва да бъде задържан чиновникът, който е направил организацията на движението в карето между булевардите "Руски", "Васил Априлов" и улиците "Любен Каравелов" и "Гладстон". Но тъй като тази изключителна отговорност едва ли тежи на плещите само на един човек, а вероятно е дело на няколко души /чийто общ коефициент на интелигентност не надвишава този на зелена еуглена/, говорим за организирана престъпна група. Там вече наказанието скача рязко и отива на 10 години затвор.
Но всъщност дори и в тежкия вариант на обвинението, виновните ще се разминат много по-леко в сравнение с това да бъдат оставени в ръцете на десетките шофьори, които ежедневно попадат в капана от знаци, които превръщат района в непроходима зона.
И така - западното платно на бул. "Руски" е разкопано, багери вадят паветата на "Гладстон". Има няколко входа към карето между гореизборените улици, но не и изходи. А това е един от най- гъстонаселените райони в града.
Всъщност, ако Минотавърът от остров Крит можеше да прескочи за една бърза обмяна на опит до Пловдивската община, битка с Тезей нямаше да има, тъй като древногръцкият герой изобщо нямаше да намери митичния бик и до днес щеше да се лута из Лабиринта.
Точно така се чувстват и водачите, имали неблагоразумието да влязат в този район. След няколко опита да намерят изход те се оказват на малкия площад на улиците "Радецки" и "Иван Андонов" , където се озовава едновременно срещу три знака B1, указващи забрана за влизане на превозни средства. Единственият вариант е да тръгнат по "Радецки" в посока "Гладстон", но и там греда - друг знак ги предупреждава, че улицата е без изход.
Злощастният шофьор, колкото и да съвестен, избира една от забранените еднопосочни улици и влиза в нея. Все пак трябва от някъде да се измъкне - зад него се е наредила колона от други нервни шофьори, които свиркат с клаксоните, маневрират и споменават по азбучен ред роднините по женска линия на кмета и подчинените му. В тапите често се оказват и паникьосани дами, които не знаят как да реагират. Изнервени, шофьорите крещят един на друг, заканват се, готови са да скочат на бой.
И така, нашият герой продължава да се лута из Лабиринта. Влиза в забранената част на "Иван Андонов" и след няколко метра - светлина в тунела! Може да зави по ул. "Захари Стоянов", която е разрешена. С разбиране изчаква колегата шофьор, който се измъква от същата улица /човекът очевидно е в нарушение, но и той сме в кюпа, така че запазва известно спокойствие/. До момента, в който разбира защо човекът се изнизва на заден ход от там. И тази улица се оказва без изход, тъй като в края й е разкопания "Гладстон".
Връща се отново на "Радецки" и за пореден път влиза в нарушение. Ново препятствие - този път дълбока шахта, от която стърчат два клона, увити с чувал.
Има още няколко маршрута в района, които могат да доведат дори таксиметров шофьор до ритуално самоубийство.
Временната организация на движение при ремонтни дейност се прави от общината, като се съгласува с Пътна полиция. В района очевидно организация на движението няма. Колкото и временно да са затворени всички улици, това ще продължи до края на ремонтите на основните булеварди. Междувременно произшествията там се увеличават, а всеки ден там има скандали. "Не знам още как някой не е извадил пистолет. Скандалите са ежедневни", коментира продавачка в плод зеленчук, пред очите на която всеки ден се разиграват драматични сцени.
А какво прави Общинска охрана? Познайте от първия път! Точно така - слага скоби на водачите, които не са спрели на Синя зона. Резонно.
TrafficNews.bg
Още от категорията

Просякиня тероризира шофьори на Цариградско шосе, хвърля се пред колите за "някоя стотинка"


Акценти







Веселин Начев оглавява ДАНС в Пловдив

