Вяра, вдъхновение и израстване! Това са думите, които най-точно описват бързоразвиващия се американски бранд  L’ANZA. През този месец  един от най-развитите, най- модните и най- популярните курорти на Латинска Америка – Канкун, стана домакин на събитието на годината - Dream Big и доказа, че с марката L’ANZA дори най-страшните кошмари се превръщат в цветна феерия от сбъднати мечти!

Дейвид Берглас откри обученията на L’ANZA BIG Event 2017 с мотивационна реч, която включваше анонс за една мечта, превърнала се в реалност - България, която само допреди година беше един проект, а в момента се развива с огромна сила! Това се случва благодарение на дистрибуторската мрежа на козметична компания Christian of Roma и нейния собственик Елена Кристиано. Именно тя финализира преговорите и пое ексклузивното представяне на бранда у нас.

За последните две десетилетия са създадени 12 филиала на компанията в страната. Christian of Roma притежава най-големия технически екип от професионалисти, провежда 120 семинара годишно и 2 фестивала. За поредна година в ръцете на стилистите й беше поверен бекстейджа на най-голямото модно събитие у нас – Sofia fashion week.

Компанията, чиято централа е в Пловдив, има над 5000 брандирани салона. За да почерпи вдъхновение от американските си колеги, козметичната компания изпрати в Канкун, Мексико свой представител - Бранд мениджъра на L’ANZA Healing Haircare България  Борислава Ангелова.

Тя присъства на L’ANZA BIG Event 2017 - събитието на марката за годината в глобален мащаб. То се състоя няколко месец, след като в България официално беше представена висококачествената марка продукти за коса.

-Г-це Ангелова, как оценявате събитието в Канкун, което идва няколко месеца след официалното стъпване на L’ANZA у нас?

- Там се докоснах до сърцето на марката и видях в действие всички топ артисти на бранда. В първия ден се състоя голямото шоу DREAM BIG, което доказа, че с L’ANZA дори най- големите кошмари могат да се превърнат в цветни, сбъднати мечти! Вторият и третият ден бяха посветени на обучения, които развиват фризьора и човека, влюбен в марката! За мен беше изключително вълнуващо при откриване на обученията, когато собственикът на марката Дейвид Берглас започна с мотивираща реч, в която включи и България! При над 20 пазара, в които работят и поне 5 нови от последната година, да започнат с думите “Мечтите се сбъдват, както се сбъдна и проекта България, който бележи забележителни резултати!”, тези думи са истинска награда за труда на всички екипи, които се бориха през последната година за налагането на марката в България!

- Кои са новостите, които L'ANZA ще предложи през 2018 година?

-През 2018 година ще дадем максимума, за да запазим интереса на нашите клиенти! Предстоят ни много обучения, представяне на колекции и дни на марката в България! Нали именно с L’ANZA, красотата е без граници!

- Докоснахте ли се отново до Амон Карвър, който на официалното представяне на бранда в България и един от важните гости на събитието на Christian of Roma в столицата?

- Амон Карвър, Мат Суини, Лиа Фриймън, Джина Уоткинс и целия им екип ме накараха да се почувствам част от L’ANZA Global Team! Бях зад кулисите, присъствах по време на репетициите и получих ценни съвети, които ще бъдат от полза за екипа ни при организиране на следващите събития в България! Безкрайно съм им благодарна, защото те приемат България като проект, към който имат лично и специално отношение!

- Амон има ли намерения да дойде скоро отново у нас?

- Амон очаква наши стилисти на обучение в Ню Йорк, в Ammon Carver Academy, по нашата бонус програма и с удоволствие би посетил страната ни отново!

- Какви са разликите при събитията зад граница и у нас?

- Според мен, всяка нация дава определен стил на своите събития. Това, което видях в Канкун беше една стройна организация, а всеки детайл беше изпипан докрай, което накара публикута буквално да избухне от еуфория!

- Защо клиентите трябва да се доверят на L'ANZA?

 - Всеки клиент, за който качеството е приоритет, а таланта без край, трябва да знае, че L’ANZA е марката, която дава на своите артисти неограничени възможности!

- Кой е топ продуктът в момента?

 - В момента най-голямата ни сила е боята, защото с една тубичка, получаваш - амонячна, полуамонячна и безамонячна боя - в зависимост от проявителя!

-Какви са Ви впечатленията от Мексико?

- Мексико е една езотична дестинация, която пожелавам на всеки!

- Какво Ви мотивира да работите в Christian of Roma?

-  Christian оf Roma е лидер на пазара и когато човек иска да се развива в Beauty индустрията, това е правилният избор на компания в България! Работата ни е изключително динамична, но когато след усилен период видиш резултатите, всичко си заслужава! Благодарим и на г-жа Елена Кристиано, която постоянно инвестира в знанията и уменията на своя екип и благодарение, на която във фризьорските салони се въвеждат актуалните техники за прически и продукти за коса.