Рядко се случва компания да саботира собствените си изненади на CES - но точно това се случи днес със Samsung, когато корейският клон на компанията обяви новия Samsung Q950TS 8K QLED телевизор без рамки около дисплея още преди представянето му на събитието в САЩ, което се провежда днес, ден преди официалния старт на CES 2020.
Новият флагмански 8К QLED телевизор на Samsung е с Infinity Screen, който според преведен от корейски анонсен пост заема 99% от общата площ на предния панел.
В публикацията се казва, че новият Q950TS е с дълбочина едва 15 мм., въпреки че се използва задно осветяване с локално затъмняване на пълен масив и ще бъде един от първите телевизори, които се предлагат с изкуствен интелект с дълбоко обучение, който ще анализира потребителските нужди и ще предлага преработено интелигентно клиентско изживяване, което би трябвало да направи търсенето на предавания и продукции за гледане от зрителя по-лесно от всякога.
Почти безрамковата картина е нещо, към което QLED телевизорите на Samsung се стремят през последните няколко години - същото важи и за моделите на други производители, но сега най-накрая достигнахме до нивото на най-малките рамки на LED-LCD телевизорите.
Телевизорите на Samsung в последните години стават доста атрактивни, макар и операционната им система да се чувства леко орязана и с по-тесен асортимент от приложения спрямо конкурентите от LG. Най-новият голям ъпгрейд в еко системата за телевизори на Samsung беше интегрирането на Samsung Health към собствената им операционна система за телевизори, което помага на потребителите да следят личното си здраве и според информацията, събирана от фитнес тракера им показва уелнес предавания, които биха били подходящи за тяхното физическо състояние и форма, с цел да бъдат максимално здрави и добре сложени.
Какво значи това?
Някои от тези предавания представляват медитация, упражнения за изгаряне на излишните калории, сваляне на тегло, регулиране на нивата на глюкозата в тялото и съня - освен това Samsung Health вече предлага на потребителите опция да се свържат с медицински специалист, сертифициран от борда, ако имат нужда от персонализирана диета или препоръка.
Макар че този подход на Samsung се разпознава като истинска добросъвестност, съхраняването и обработването на потребителската информация често се продава на трети страни с цел предлагане на таргетирана реклама, което до някаква степен опорочава първоначалния добър замисъл, тъй като в много случаи тези реклами могат да бъдат в ущърб на клиента.
Облекчението тук е, че Samsung не планира да разгърне пълна интеграция на Samsung Health веднага, за щастие, така че има достатъчно време да бъдат инсталирани правилните протоколи и да бъдат вградени необходимите защити на потребителските данни, за да се избегнат компрометирания и възползване от нечия лична информация.
Още от категорията
Властелинът на космоса – Мъск вече държи 2/3 от сателитите в орбита на планетата