
Рядко се случва компания да саботира собствените си изненади на CES - но точно това се случи днес със Samsung, когато корейският клон на компанията обяви новия Samsung Q950TS 8K QLED телевизор без рамки около дисплея още преди представянето му на събитието в САЩ, което се провежда днес, ден преди официалния старт на CES 2020.
Новият флагмански 8К QLED телевизор на Samsung е с Infinity Screen, който според преведен от корейски анонсен пост заема 99% от общата площ на предния панел.
В публикацията се казва, че новият Q950TS е с дълбочина едва 15 мм., въпреки че се използва задно осветяване с локално затъмняване на пълен масив и ще бъде един от първите телевизори, които се предлагат с изкуствен интелект с дълбоко обучение, който ще анализира потребителските нужди и ще предлага преработено интелигентно клиентско изживяване, което би трябвало да направи търсенето на предавания и продукции за гледане от зрителя по-лесно от всякога.
Почти безрамковата картина е нещо, към което QLED телевизорите на Samsung се стремят през последните няколко години - същото важи и за моделите на други производители, но сега най-накрая достигнахме до нивото на най-малките рамки на LED-LCD телевизорите.
Телевизорите на Samsung в последните години стават доста атрактивни, макар и операционната им система да се чувства леко орязана и с по-тесен асортимент от приложения спрямо конкурентите от LG. Най-новият голям ъпгрейд в еко системата за телевизори на Samsung беше интегрирането на Samsung Health към собствената им операционна система за телевизори, което помага на потребителите да следят личното си здраве и според информацията, събирана от фитнес тракера им показва уелнес предавания, които биха били подходящи за тяхното физическо състояние и форма, с цел да бъдат максимално здрави и добре сложени.
Какво значи това?
Някои от тези предавания представляват медитация, упражнения за изгаряне на излишните калории, сваляне на тегло, регулиране на нивата на глюкозата в тялото и съня - освен това Samsung Health вече предлага на потребителите опция да се свържат с медицински специалист, сертифициран от борда, ако имат нужда от персонализирана диета или препоръка.
Макар че този подход на Samsung се разпознава като истинска добросъвестност, съхраняването и обработването на потребителската информация често се продава на трети страни с цел предлагане на таргетирана реклама, което до някаква степен опорочава първоначалния добър замисъл, тъй като в много случаи тези реклами могат да бъдат в ущърб на клиента.
Облекчението тук е, че Samsung не планира да разгърне пълна интеграция на Samsung Health веднага, за щастие, така че има достатъчно време да бъдат инсталирани правилните протоколи и да бъдат вградени необходимите защити на потребителските данни, за да се избегнат компрометирания и възползване от нечия лична информация.
Още от категорията
Виж всички

Alibaba пуска безплатно ИИ модела си за генериране на видео

Акценти
Виж всички



Изведнъж стана ясно, че са пълни идиоти




Тръмп: Войната в Газа приключи

Темите на Traffic News
