Италианската модна къща Valentino пусна лимитирана серия суитшърти с надпис "Vaccinated" на цена от 690 долара, използвайки своето лого V в подкрепа на ваксинационната кампания срещу COVID-19, като постъпленията ще бъдат дарени на УНИЦЕФ.

Черните суитшърти с надпис "Vaccinated" в червено на гърдите са създадени от малка компания в Лос Анджелис на име Cloney, без италианската марка да знае за тях, пише profit.bg.

Когато дизайнерът на Valentino Пиерпаоло Пичоли разбира за тази инициатива, той решава да изкупи всичките пет суитшърта и ги подарява на приятели, сред които и Лейди Гага, информират от Valentino.

Той след това представя серия суитшърти, които са в продажба на сайта на Valentino от днес. Постъпленията ще бъдат дарени на УНИЦЕФ в подкрепа на глобалната платформа за споделяне на ваксини COVAX, която има за цел осигуряването на ваксини против коронавируса на по-бедните страни.

"Ваксинацията се превърна в ефективния начин в борбата с тази глобална пандемия, както и в символ на уважение към другите и социална отговорност," казва Пичоли.