Зачестяват сигналите от граждани, които се оплакват от грубо и арогантно поведение на шофьори и кондуктори в градския транспорт. Каруцарско държание, чалга, пушене, шофиране с превишена скорост и още много други нарушения дразнят пловдивчани, чиито данъци издържат обществения транспорт в града. 

На редакторската поща на TNS.bg ежедневно получаваме сигнали от граждани, които съобщават за нередности, които са ги ядосали или възмутили, докато са пътували по различните линии. Затова започнахме нова рубрика "Бай Ганьо в рейса", в която ще разказваме за несгодите на пътниците и ще търсим отговор от превозвачите. 

За поредния случай, този път за немарливост в автобус на градския транспорт, ни сигнализира нашият читател Иван Евлогиев. Ето какво е написал той, след неприятните си преживявания в автобус номер 1.

„Стоя си аз на седалката и  върху мен пада вода от стената и от тавана. Водата мокри и седалките, и пътниците. Самите те не сядат на седалките, защото са мокри. От поведението на шофьора и кондукторката съдя, че това не им прави впечатление и даже бих казал, че не им пука. Нито се стараят да покрият мокрите седалки, а даже напротив - казват на пътниците да седнат по седалките, за да няма правостоящи в рейса и да има място за повече пътници.. Не стига, че не се движат по график и ни мъкнат като чувал с картофи, но и в някои автобусите е пълна мизерия", пише Евлогиев в сигнала си.

 

Надяваме се читателите ни да бъдат активни и да ни изпращат СИГНАЛИ, СНИМКИ И ВИДЕО на сцени, които са ги подразнили. Разбира се, ще се радваме да получаваме и позитивни отзиви за автобуси, в които обслужването е по еталон. 

TNS.bg благодари за активното гражданско отношение на всички читатели, които ни изпращат сигнали, снимки и видео. Очакваме вашите сигнали за рубриката "Бай Ганьо в рейса" на имейл: redaktor@trafficnews.bg 

Още подобни случай за нередности в градския транспорт може да видите ТУК

TNS.bg