Около 100 българи се оказаха блокирани на летището във Франкфурт заради отменен полет на авиокомпанията „Wizz Air”. За това сигнализираха някои от потърпевшите.

Хората твърдят, че компанията не им е осигурила престоя и храната за дните до отпътуването им към България.

„Тези разходи ще бъдат поети от „WizzAir” в разумни граници, срещу предоставени фактури и след попълване на заявление на сайта на компанията”, увери авиопревозвачът. И поясни, че полетът е бил отменен заради лошото време в Западна Европа.

Пътниците твърдят, че от „Wizz Air” заявили, че ще им върнат само парите за билетите. Обезщетения нямало да се изплащат. За полетите, които сънародниците ни резервирали в последния момент обаче, те са платили доста по-големи суми.

Ако мястото, на което се намираме, е на повече от 1500 км разстояние от дестинацията, която трябва да достигнем, ни се дължи обезщетение от 400 евро. За по-кратките полети компенсацията е до 250 евро. Това обясни  Богомил Николов пред Нова, експерт от Асоциация „Активни потребители”.

Снимка: Илюстративна