
Сприхаво отношение на персонал в градския транспорт възмути пловдивчани. Неприятната за пътниците ситуация се развила тази сутрин в Автобус №1 по направление Кючук Париж - Център, споделя читател на TrafficNews. „В един момент госпожа кондукторката започна да стъпва по краката на хората. Направиха ѝ забележка, а тя взе да крещи и да се разправя с пътуващите в автобуса“, коментира свидетел.
Той споделя, че потребителите на градския транспорт останали възмутени от поведението на жената. От разговор с редовни пътници на линията станало ясно, че лошото отношение на кондукторката е системно.
„Вместо да си гледа задълженията, тя се чуди с кого да се кара и заяжда. Доста от пътуващите коментираха, че е сприхава и агресивна. На никого не му се слушат глупости или кавги сутрин и не иска да бъде блъскан и настъпван“, допълва пловдивчанинът.
По думите му в даден момент водачът на автобуса я помолил да спре да вика и крещи: „явно и той не издържа с нея“, разказва още пътника.
Той апелира фирмите превозвачи и ОКТ да поемат контрол над отношението на служителите в градския транспорт. Последните обаче трудно биха достигнали до разрешаване на този казус, тъй като все още се мъчат да уредят въпроса със системното неизпълнение на графиците и измамите с препродаване на билети втора ръка.
Припомняме, че по информация на медията ни към момента един от превозвачите в консорциума, с който община Пловдив има договор, е постигнал антирекорд откъм изпълнение на поверените му маршрути. До 10:00 часа сутринта по улиците са липсвали 17 от общо 23 автобуса на „Хеброс бус”, които обслужват 5 линиите от градския транспорт – 6,7, 29, 37 и 99.
Още от категорията

Скандалът около кученцето Мауси продължава, подготвят ли кражбата на животното от приюта?


Пловдивчанин показа как да си направим кална алея пред блока
Акценти


Почина бебето, пострадало при тежката катастрофа край Девин




Откриха 17-годишната от Раковски след 4 дни в неизвестност


Празнична програма днес в Пловдив, вижте събитията
