Единичен случай или постоянно нападение от хлебарки във витрините на Т-Маркет в квартал Изгрев? Отговорът на този въпрос потресе читател на TrafficNews, който сигнализира до медията с видеоматериал, отнасящ се именно за този проблем.

Мъжът е посетил магазина, намиращ се в квартал Изгрев на ул. „Герлово” с идеята да закупи вечеря от топлата витрина на магаина, но уви- той твърди, че се е натъкнал на разочароваща гледка, която веднага е документирал.

От изпратения видеоматериал до медията ни се вижда как хлебарка свободно лази из вътрешната част на витрината,  пълна с готова храна. Озадачен от ситуацията той е  отправил въпрос към персонала дали това се случва постоянно, като по думите му те спокойно отвръщат, че ситуацията е често виждана.

TrafficNews потърси за коментар веригата магазини. От там те заявиха, че веднага е започнала проверка и не са запознати с друг такъв случай, както твърди персоналът. Те добавиха още, че в обекта към момента има технически проблем с инсталацията, за който проблем вече са взети необходимите мерки.

Медията ни публикува целия отговор на Т-Маркет :

Във връзка със заснето видео в обект T MARKET намиращ се на адрес  Пловдив, ж.к. Изгрев, ул. Герлово, част от верига магазини, управлявани от „Максима България“ ЕООД :

В обекта към момента има технически проблем с инсталацията, за който са информирани всички засегнати лица. Незабавно са взети необходимите мерки за спазването на процедурите по програмата за самоконтрол и добри производствени и хигиенни практики - направено е генерално почистване на обекта и дезинфекция на контактните с храни повърхности; Поставени капаци на сифоните; Препаратът дал резистентност  е сменен от препарат с друга активна съставка; Поставени са нови мониторингови точки за хлебарки, за да има своевременна информация за състоянието на обекта; Технически отдел ще предприеме необходимите ремонтни дейности при видимите дефекти.

Съгласно политиката ни за борба с вредителите, във всеки наш обект специализирана външна фирма прави профилактичен преглед 1 път в месеца, а при сигнал до 24 часа.

„Максима България“  ЕООД цени спокойствието и комфорта на своите клиенти и работи постоянно за подобряване на своята дейност.

Видео: