Пловдивчанин започна битка срещу Кауфланд заради некоректни промоции. Мъжът се е опарил от „евтините” цени преди повече от месец. В един от обектите в града, той закупил мюсли , на което бил залепен червен етикет „50% по-евтино”. Предишната цена на продукта е била 3.49 лева, а след намаление е следвало да бъде 1.75. Пловдивчанинът минал на касата и останал изненадан, когато му поискали сума, по-висока от изчислената от него. Когато видял бележката, установил, че касиерката е чукнала мюслито със старата цена.

Мъжът сигнализира до TrafficNews.bg за некоректното отношение още тогава. Освен това пловдивчанинът е решил да се бори за правата си на потребител и е изпратил сигнал и до Комисията за защита на потребителите. От агенцията веднага са назначили проверка, но нередности така и не са констатирани.

Във въпросният магазин, който се намира в Тракия, поставено лице е закупило произволна стока с такъв червен етикет - „по-евтино”. При проверка на касата, инспекторът под прикритие не е установил разминаване между етикет и касова бележка.

Потърпевшият пловдивчанин обаче не е съгласен от проверката на КЗП. Мъжът е категоричен, че измама има. За него това е поредното разочарование от контролните органи.

 

Нова жертва на промоциите в пловдивски магазин! На етикет едно, на касата - друго СНИМКИ