Ученичка от Пловдив, станала свидетел на изумителна случка в градския транспорт на града, писа до редакцията на TrafficNews.bg с молба за съдействие. Момичето твърди, че е видяло как кондукторка на автобус по линия № 12 прибира рестото на мъж, който търси изпадналите пари по пода.

Вижте разказа на момичето:

„Пиша Ви по повод наглостта, ако мога така да се изразя, на една кондукторка. Тази сутрин, пътувайки към училище станах, свидетел на изключително грозна и едва ли не "смешна" случка.

В рейс № 12 от първата спирка на ул. "Брезовска" се качихме само аз и още един мъж. След като ни таксува, кондукторката отиде и си седна на мястото. Другият мъж, който стоеше срещу мен започна да търси нещо. Беше си изпуснал рестото. Стана от мястото си и започна да оглежда долу в краката си, като премина до предната седалка, за да провери пода и там.

На следващата спирка се качи още един по-възрастен мъж и кондукторката стана да го таксува. Още със ставането забеляза момчето, което си търсеше парите, погледна го и тръгна към другия мъж, но в разминаването с търсещото момче, погледна към седалката и явно видя парите му. Бързо се пресегна, докато той се беше навел до предната седалка и ги взе.

Помислих, че ще му ги върне, но тя най-нагло ги пусна в джоба на елека си и бързо, едва ли не на бегом, направи няколко крачки да таксува другия мъж.

Бях, меко казано възмутена. Аз отидох и казах на момчето, че кондукторката му е прибрала парите, а той ми отвърна "Е… това е нещо нормално" и вдигна рамене.

Не мога да разбера, как може да има толкова нагли хора - виждаш, че някой е изтървал парите си и ги търси, а ти вместо да му кажеш, ги прибираш в джоба си. Това е крайно неприемливо! Много бих искала тази кондукторка да си понесе заслуженото. Много хора ще кажат "Поредната безсмислена статия", но ако някой от нас не направи нещо това няма да спре. Днес беше това момче, утре ще е някой от нас, както каза той "това ,все пак е нещо обичайно…"

Автобусът е с регистрационен номер PB 0617 MB, а курсът е бил в петък около 7,30 сутринта по посока центъра.

Момичето ни изпрати потресаващия разказ с въпроса към кого да се обърне и как да се свърже с работодателите на служителката. ТrafficNews.bg се свърза с Хеброс бус – фирмата, която обслужва линията, от там ни помолиха да предадем сигнала писмено по имейл, което направихме. Техническият секретар, който обслужва централата, каза, че не може да се обвърже със срок за отговор по проверката. 

 

TrafficNews.bg