Телефоните толкова са се превърнали в част от нашето ежедневие, че не може да си представим деня без него. Понякога дори забравяме, че това е техника и изпадаме в ужас, когато й се случи нещо. Заменянето на телефон заради повреда не е лесно начинание. Въпреки облъчването с реклами от различни хипермаркети за закупуване нов телефон, това всъщност не е толкова задължително. Инвестицията, особено в продукти на Apple, не е толкова малка, за да захвърляме продукта след дадена повреда. Нещо повече, оказва се, че проблемите със стъклата, дисплеите и батериите са преодолим проблем и лесно може да бъдат отстранени.
Обърнахме се към експертите от MaxCenter, които от пет години са водещ сервиз в Пловдив за продукти на Apple. Те дадоха отговор на въпросите кога трябва да потърсим помощ от сервиз, кои са най-честите повреди на iPhone, както и защо трябва да търсим доверени сервизи за бранда на Apple.
- Разкажете повече за дейността на MaxCenter – откога сте на пазара и в какво сте специализирани?
- През 2013 година основахме фирмата под името МАКССИСКОМ ЕООД, като от самото начало използваме бранда MAXCENTER. Ние сме първият и единствен специализиран сервиз за поправка и ремонт на iPhone, iPad и Mac в Пловдив и Пазарджик. За 5 години сме извършили десетки хиляди ремонти и имаме огромен опит в сервизирането на Apple продукти. Първата дума, която стои зад бранда MAXCENTER, е качество.
Разполагаме с екип от професионалисти, които ще се погрижат бързо, качествено и на добра цена за всеки iPhone. Ежедневно се стремим да отговорим на всички нужди на нашите клиенти, като ги информираме за всяка стъпка от ремонта и издаваме писмен протокол за всяко наше действие по устройствата.
- Кои са най-честите проблемите, за които ви търсят хората?
- Най-често извършваните ремонти са смяна на стъкло на iPhone, смяна на дисплей на iPhone, както и смяна на батерия на iPhone.
Понеже има доста особености относно тези повреди, смятаме да разкажем за тях подробно в отделни статии. Дотогава може да прочетете повече на нашия уеб сайт.
- Защо е важно хората да изберат доверен сервиз за поправка на iPhone и iPad, а не гаражни работилници?
-Всички знаем, че лицето на всеки един бизнес е неговият бранд. MAXCENTER е регистрирана търговска марка, което гарантира качество и доверие.
Посещавайки сервиз като нашия, клиентите получават много по-голям избор от стоки и услуги, както и безплатна професионална консултация, за разлика от обикновените гаражни сервизи, които ‘’могат да поправят всичко, та дори и вашия стар тетрис’’.
- Предлагате ли гаранция за частите и услугите ви?
-Както вече споменахме качеството на предлаганите стоки и услуги е приоритет номер 1 за нашата компания. Гаранцията, която предлагаме е от 1 до 12 месеца за всеки извършен ремонт в нашите сервизи. На всеки от нас му се е налагало да използва гаранционен сервиз и всички знаем колко неприятно е изчакването от 20-30 дни за гаранционен ремонт.
Ние от MAXCENTER се стараем да обслужим гаранционните устройства в срок между 5 и 10 дни, което е значително по-малко от законовия срок от 30дни.
Още от категорията
Потребителите в ЕС ще виждат по-малко персонализирани реклами във Facebook и Instagram