Досегашното лого на BMW с използваше от 1997 г.и според ръководството на баварския производител, вече е остаряло, така че се стигна до неговата смяна. Новата емблема има за цел да привлече младежката аудитория, която живее в „цифров свят“, като едновременно с това трябва да помогне на лоялните клиенти да „преоткрият бранда“.
Новото лого дебютира при концептуалния модел Concept i4, показан във вторник. То запазва кръглата си форма, но се отличава по шрифта на буквите, както и по външната част. Досега тя беше цветна, но вече е напълно прозрачна, като ще може да отговаря и на съответния цвят на каросерията на дадения автомобил. Освен това, емблемата изглежда по-плоска и така напомня за знака на BMW от 1963 г.
Самият Concept i4 трябва да покаже бъдещият седан на ток на BMW, чието излизане на пазара предстои. Електромобилът ще получи агрегат с мощност 530 к.с. и ще ускорява от 0 до 100 км/ч за 4 секунди. Обявеният пробег с едно зареждане на батериите ще е около 600 км по цикъла WLTP.
Сред особеностите на прототипа, показан от баварците, е специален звук, разработен от BMW съвместно с холивусккия композитор Ханс Цимер, който е автор на музиката във филми като „Пърл Харбър“, „Карибски пирати“, „Мадагаскар“, „Черният рицар“ и др.