Американският технологичен гигант, който от своя страна тества вграждането на бутон „купувам“ в публикациите в платформата си, не партнира директно на ВРСЕ в услугата за парични трансфери. Вместо това Tweeter е позволил на банката да включи социалната му мрежа в услугата за парични преводи. За да изпратят пари, потребителите трябва да напишат съобщение с потребителското си име, получателя и сумата с хаштаг „envoyer”, което означава „изпращам“ на френски. Съобщението автоматично ги насочва към продукта за изпращане на пари на ВРСЕ за завършване на транзакцията. Съобщенията са общодостъпни, така че всички биха могли да видят кой е изпращал пари чрез социалната мрежа. От банката посочват, че първоначално услугата е насочена основно към трансфери между отделни хора, както и към благотворителни кампании и кампании за финансиране на проекти. За частни лица трансферите са безплатни, но компаниите и благотворителните организации ще заплащат такса, равняваща се на 1 или 2 процента от общата сума на превода.
TrafficNews.bg