В понеделник, Christian Dior представи новата си колекция висша мода от творческия директор на бранда Мария Грация Чиури. Но вместо на подиума - пред аудитория от клиенти, известни личности, редактори, стилисти и влиятели - в Париж, линията дебютира онлайн, тъй като Седмицата на мода се измести в изцяло дигитален формат, поради продължаващата пандемия от Covid- 19.
Презентацията беше в две нива. Колекцията, представена върху 37 миниатюрни манекена, първоначално бе представена чрез късометражен филм, режисиран от Матео Гароне, премиерата, на който беше в понеделник.
След това дойде ред на миниатюризираните малки манекени, подредени в куфар, създаден да изглежда като централата на Dior's Avenue Montaigne, които след това ще бъдат разпратени до водещи клиенти по света.
Този алтернативен формат обаче е само временен за модната къща. Dior е една от шепата луксозни марки, които публично обявяват усилията си да се върнат към някаква версия на събитията на живо, които определят традиционния моден календар.
И нещо за тоалетите от новата колекция
Колекцията от висша мода Fall 2020 е вдъхновена от художници-сюрреалисти, включително Лий Милър, Дора Маар и Жаклин Ламба. "Сюрреалистичните образи успяват да направят видимо това, което само по себе си е невидимо", казва Чиури в свое изявление.
"Интересуват ме мистерията и магията, които също са начин за изтласкване на несигурността за бъдещето. Това означава препратки към природата (било то чрез цвят, текстура или детайл в дизайна), поетични силуети и ефирни тъкани, бродерии и пера."
Пътуващите малки манекени напомнят за времето след Втората световна война, когато подобни били използвани от модните къщи, за да подържат колекциите и да стигат до клиентите.
Още от категорията
Грандиозна вечер на Brand Ambassador Awards 2024 СНИМКИ