Обвиниха шофьор на градския транспорт в Пловдив в произвол. Гражданин неколкократно сигнализира компетентните органи за неизпълнение на курсове, подминаване на спирки, пушене в рейса, таксуване без предоставяне на билети и още нарушения. По думите му обаче реакцията на фирмата-превозвач и ОКТ е никаква.

Пловдивчанинът сигнализира и до TrafficNews за системните нарушения на водача, който превозва пътници в автобус по линия 17 /рег. РВ 0678 РТ/.

От няколко месеца шофьорът не спира на спирка №385 – Марица 1 (север), а в автобуса имаше пътници. Подадох сигнал, но никакъв отговор от компетентните органи. След няколко седмици пак се случи същата ситуация, само че спря и каза, че няма да ходи до кв. „Прослав“. След 10 минути спря на отсрещната спирка и качи пътници. Какво значи това - че не си изпълняват курса докрай“, разказва гражданинът.

Последвал нов опит да подаде сигнал, а от фирмата-превозвач му обяснили, че ще отправят забележка към служителя си. Ефектът траел само седмица, когато ситуацията отново се повторила. Мъжът бил решен отново да не оставя нещата така и пак потърсил отговорност за произвола. От фирмата му отговорили само, че шофьорът обслужвал две линии.

При последния му досег с шофьорът се стигнало до словесна разправа:

Качвам се в автобуса, плащам си 1 лв., но водачът ми обясни, че няма билети и ще му ги доставят след малко. Когато седнах на задната седалка, видях билети до него. На слизане ми пожела приятен ден. Казах му, че съм видял и снимал билетите, а той се развика и се закани повече да не ме качва в рейса. Да добавя още, че пушеше в автобуса“, твърди читателят ни.

Гражданинът апелира компетентните органи в лицето на ОКТ и фирмата превозвач, поела линия 17, да вземат мерки предвид системния произвол на техния служител.

От ОКТ коментираха пред TrafficNews, че въпросната линия е една от най-често критикуваните за неизпълнение на графици. От предприятието се ангажираха с извършване на проверка. 

 

 

 

Водеща снимка: Илюстративна