Ако четете това сега, вероятно се занимавате с няколко неща едновременно. Може би сте на работното си място, карате колело във фитнеса или пък скролвате из Twitter или Facebook.

Времето е безценно - как можете да си позволите да изгубите дори една секунда? Днес тези, които ценят творчеството и преживяванията пред материалните неща, се смятат за "новите богати". Да имаш чанта Chanel е толкова остаряло като мислене. Време е да резервирате билет за полет до Хърватия.

Прекарването на времето в мислене как да си прекарате времето, отколкото как да похарчите парите си, е симптом на "новото богатство". Тази група от индивиди представлява мислители-предприемачи с креативен потенциал и капацитет да работят усилено, но по собствени критерии. Те търсят гъвкавост, мобилност и колаборация.

Съвременните млади хора знаят, че трябва да обединяват усилията си, за да превръщат идеите си в реалност. "Новите богати" по-скоро биха се записали на квалификационен курс, отколкото да дадат купища пари за скъпи ботуши. Инвестирайки в нови преживявания, те създават култура, движена от идеите.

"Новите богати" не означава, че всичко е позитивно. Техният начин за прогресия е свързан с начина им на живот и усещане, а те са в известна степен буржоазни. Те може да откажат да дадат купища пари за дрехи, но биха вложили също толкова, за да създадат свои собствени дрехи и бижута. Това, което ги привлича, е времето, което ще посветят, за да ги постигнат.

За тях това време ще е посветено на научаването на ново умение и сътворяването на безценно бижу, например. "Новите богати" търсят евтини алтернативи на услуги като фитнес, пътувания, храна. Спестените пари отиват за билет за концерт или пък за таксата за маратона следващата седмица. Тази теория на консуматора се налага също така върху начина на пазаруване на хранителни продукти.

Когато става дума за пътешествия, "новите богати" предпочитат по-евтините места.

Ще изберат хостелите пред хотелите. Те имат навика да спестяват пари от храна, но с цел да ги вложат в нещо вдъхновяващо. Също така биха дали пари, за да разполагат с повече време, което да посветят на постигането на други цели. Вижте още: Възможността за пътуване е новият показател за успех С това не искаме да кажем, че "новите богати" печелят по-малко пари.

Масово недоразумение е, че младите професионалисти харчат по-малко, защото печелят по-малко. Точно обратното. Обикновено тези млади хора получават добри заплати. Но те се стремят да ги харчат по друг начин. Искат да ги влагат в развитието на отношенията с другите хора или пък за да видят отдалечени точки по света. Психолозите са го казали: когато трупаме умения и преживявания, това ни прави по-щастливи.

Именно затова "новите богати" са се фокусирали върху менажирането на собствения си живот. Разбира се, за да си "нов богаташ", трябва да нямаш проблеми от финансова гледна точка. "Новите богати" знаят, че времето е ценно, но в същото време не са като синовете, които молят майките си за джобни. Те нямат време за молене, те веднага биха се заели с печеленето им.

Автор: profit.bg