Пристигате на летището и установявате, че вашият полет е анулиран или забавен. Това определено е голям стрес. Но когато пристигате на летището и откривате, че вашият полет изобщо не съществува, това е съвсем различен проблем. Според ABC News, нискобюджетната авиокомпания Level, която съществува от една година, е продавала несъществуващи полети на уебсайта си, както и през Expedia и Iberia.com.

Пътуващата писателка Ерин Леви си резервира много евтин билет от Нюарк до Париж с Level за 9 септември. Но когато стига до летището, тя разбира, че авиокомпанията е отложила старта на международните си полети за 18 септември, което означава, че нейният билет е невалиден, пише profit.bg. Леви обаче изобщо не е уведомена за тази промяна.

"Аз съм пътувала до над 40 страни - дори и с написан на ръка билет за Узбекистан, и това никога не се е случвало преди", казва тя пред ABC News.

Въпреки че е получила номер за обслужване на клиентите от агент на British Airways (двете авиокомпании са собственост на International Airlines Group), Леви трябва да си купи по-скъп билет за WOW Air (около 320 долара), за да присъства на сватбата на приятел.

Мениджърът Комуникации и маркетинг на Level Уго Трач пише в имейл до ABC News: "На 20 август взехме решение да отложим с две седмици старта на полетите между Париж и Ню Йорк, планирани за 4 септември, по оперативни причини. Клиентите, засегнати от това забавяне, са предупреждавани по имейл, изпратен на адреса, който е посочен в резервацията им (или в туристическата агенция, извършила резервацията)."

Няма обаче информация за забавеното стартиране на уебсайта на компанията. Според ABC News, много клиенти са имали подобни проблеми с Level. И докато някои от тях са получили съобщения за отменени полети, мнозина се оплакват, че те са изпратени твърде късно.