Търговският нюх е дар от съдбата, а галениците ѝ са малцина. Да въртиш бизнес е истински талант, а най-креативните реклами не се срещат в търговските вериги, а на улицата.

Всеки е чувал универсалните подвиквания за “вкусния кукуруз” по родното Черноморие. В един момент обаче фрази от типа “100% качество” и “Който разбира, тука се спира” престават да работят, защото потребителят (сиреч рибата, която трябва да се хване на въдицата) вече не се впечатлява. И тук блясъкът на чистия ум изпъква най-ярко. Време е да се даде път на таланта.

Интересни рекламни съобщения от родния пазар се появиха в социалните мрежи и предизвикаха шумни и доста забавни реакции. Снимки, публикувани във Facebook групата “Забелязано в София” показват набитото око на един от потребителите, натъкнал се на предизвикателни търговски съобщения за вкусни селски домати.

“Градински розови домати: Поршето на доматите!!!” гласи една от тях. Продукцията е от Пазарджик, а цените за сочния плод, от който вероятно ще стане най-вкусната шопска салата, са доста достъпни.

Друга, доста по-провокативна реклама, може би вдъхновена от популярен хит от ретро поп-фолк средите оприличава доматите на женските гърди. Идеята на дръзкия търговец вероятно е да тръгне по линията на мъжкото въображение и да доведе до големи продажби.

Рекламите бяха посрещнати от потребителите с хумор. Мнозина заявиха, че подобен търговски нюх нямат дори завършилите висше образование в сферата на маркетинга.