Пловдивчанка има ужасен късмет - три поредни пъти попада на развален конфитюр. Тотка Николова потърси TNS.bg, за да разкаже за проблема, с който се е сблъскала. 

Тя закупила кофичка конфитюр от магазин в Кючук Париж. По нейни думи, когато отворила опаковката, конфитюрът вътре бил развален. Изглеждал така сякаш е вкиснат, макар че според етикета щял да е годен още над 7 месеца. Срокът на годност на етикета гласи "19.10.2016 г.".

Жената позвънила на Българската агенция по безопасност на храните, където приели сигнала й след като заявила, че ще се свърже и с медиите. Казали, че ще направят проверка. Пловдивчанката все пак се свърза с нас и ни разказа за проблема, защото това не е първият подобен случай. Впоследствие тя върна конфитюра в магазина, от който го е закупила, а оттам го замениха с нов.

На нас обясниха, че при подобни оплаквания от клиенти връщат продукта, за който има съмнения на производителя. Този път обаче това не стана.

Ние се свързахме с фирмата, чието име носи конфитюра. Оттам любезно ни обясниха, че работят с фирма-подизпълнител, която е реалния производител. От фирмата, притежаваща името, са разбрали за проблема от магазина и очакваха съмнителния конфитюр да им бъде върнат, за да се провери дали наистина е развален.

На следващия работен ден ги потърсихме отново, за да разберем какво е показала проверката им - развален ли е конфитюрът или не. Оказа се обаче, че конфитюрът така и не е стигнал до тях. От магазина им съобщили, че вече бил унищожен. Същото разбрала и потърпевшата, на която се обадили от Агенцията по храните, за да й кажат, че е направена проверка (в магазина, а не фирмата).

Още преди това да стане ясно изпратихме писмо с въпроси на пресцентъра на БАБХ - има ли информация за подобен сигнал, как се процедира, каква може да е причината продуктът като конфитюра да е в незадоволително състояние - проблем при производството или със съхранението му след това. Две седмици по-късно отговор в редакторската ни поща все още няма.

Това обаче не е първият път, в който Николова попада на конфитюр на същата марка, с който нещо не е наред. Първият път е бил преди повече от 2 месеца. Тогава съдържанието на кофичката приличало по-скоро на разтворим сироп, разказва тя. Преди месец и половина пък жената отново купила същата разфасовка. И тогава продуктът не бил годен за консумация и тя го върнала в магазина. Това е причината да е възмутена и сега - че случаят не е единичен, а се повтаря отново. 

Според нея както в магазинната мрежа, така и при самото производство трябва да се следи за подобни проблеми, за да не биват ощетявани потребители.

А дали купеният от нея конфитюр наистина е бил развален или не е въпрос, който ще остане без отговор. За да проверим дали проблемът е бил с партидата, още в същия ден купихме конфитюр на същата марка и от същия магазин. При отварянето се оказа, че конфитюрът е наред и не открихме никакви проблеми.

Историята на потърпевшия потребител вижте тук:

Още от TNS TV гледайте ТУК

TNS.bg