Евгения Борисова бе дизайнерката, на която Цеци Красимирова се довери, за да ушие най-специалната рокля в живота и - тази за нейната сватба. 
 
В своя публикация в мрежата, Борисова разкри подробности около нейната направа и сподели, че всъщност това е най-сложната и най-скъпата рокля, която е шила в нейната професионална кариера. Транспортирането и до Испания, пък станало с помощта на Тир, за да не бъде повредена.
 
 
 
Ето какво написа още дизайнерката Евгения Борисова:
 
"Знаете ли,че ......
Във Франция, терминът Нaute couture („висша мода“) е защитен чрез закон и е дефиниран от Chambre de commerce et d'industrie de Paris (търговската камара на индустрията в Париж).
Според техните правила, само компаниите споменати в списъка съставян всяка година от комисия на Министерството на индустрията могат да използват означението Нaute couture. Критериите за Нaute couture са установени през 1945 и подновени през 1992.
За да бъдат включени в списъка въпросните модни къщи и да могат да използват термина Нaute couture в своите рекламни материали, те трябва да отговарят на следните изисквания:
-Да произвеждат по поръчка за частни клиенти, с една или повече проби.
-Да имат ателие в Париж в което работят поне 15 души на пълно работно време.
-Всеки сезон да представят колекция пред парижката преса, съставена от поне 35 тоалета за дневно и вечерно облекло.
Въпреки това, терминът Нaute couture е често използван от марки готови облекла и значението често се приписва навсякъде без да се знае неговото значение.
Приема се, негласно, но не и официално, че дори да нямаш официален лиценз за Нaute couture, може да се използва термина ако :
- Шиеш на ръка
- Имаш повече от две проби
- Моделът е създаден от самият автор, а не е изкопирана от друг дизайнер
- Моделът на изделието носи собствен почерк
- Роклята е уникат и е за индивидуален клиент.
Често се слага абсолютно незаслужено терминът при направата на вечерни рокли, нищо че в повечето случаи в нашите географски ширини те са конфекция, след като са налични в количества, размери и цветове.
Всъщност, голяма част от висшата мода представяна на модни ревюта рядко се продава. Тя се прави предимно за да носи престиж на къщата.
Това по принцип е и моята страст, но за съжаление няма почва в България.
 
Най-красивата, скъпа и сложна рокля, която съм правила до момента в своята професионална кариера е роклята на
Цеци Красимирова. Тя е абсолютно произведение на изкуството, предвид сложността, пробите и материалите закупени за направата и.
Нищо не беше спестено в нейната направа по желание на булката/нямах ограничение в бюджета/, а самата Цеци изнесе тази 30-35кг конструкция върху крехката си фигура над 8 часа все едно е облечена с перце.
-Роклята се изработваше около 4-5 месеца в отделна стая, скрита от погледите на любопитковци и за да не излязат папарашки снимки.
-Когато влизах в стаята бях боса, защото на практика роклята изпълваше почти цялото студио и ме беше страх да не се замърси подът.
- Докато я шиехме слагахме ръкавици за да не я изцапаме, защото много често от шиенето на ръка се пробивахме с иглите и течеше кръв.
- За да занесем роклята до машината за шиене/ само машина с двоен транспорт/ бяха необходими трима. Двама носеха и държаха огромната конструкция, а един управляваше машината.
-При една от пробите видяхме, че 30 кг закачени на колана са непосилни за носене /дори само за два часа/само от кръста и талията, затова създадохме укрепителна конструкция като тиранти, но от материала на роклята, чрез които разпределихме тежестта между талията и раменете.
- За направата на роклята поръчахме 600 метра специални щраусови пера с най- голямата дължина/нарича се PLY20/, за да не се вижда сатенената лента на обикновенните щраусови ленти и всичко беше пришито на ръка.
- Кристалите върху роклята, корсета и бюстието бяха ръчно пришити и тежаха около7 кг.
-Трапецовидните фунии бяха 10 на брой, 10 на кринолина, 10 на роклята и 10 на късата част, а кройката на полата беше скроена от три различни материи, твърда мрежа за конструиране на форми, дантела с копринени паяжинообразни форми и безцветни пайети и сурова коприна за основа.
- Роклята я нарисувах аз, защото Цеци ми описа желанието си как иска да изглежда и аз усетих емоцията и, но последните щрихи бяха желание на самата булка и ги направихме така както тя ги иска.
-Една проба продължаваше около 2-3 часа и често тя седеше на стол докато оформяхме някои неща върху нея.
- Височината на обувката на булката беше 17 см изработена по поръчка /отново от български производител/ и тя трябваше да остане с тази обувка до края на целият си празник.
- Роклите за сватбата и бяха 2, къса и дълга.
- За да транспортираме роклята до Испания Цеци взе решение да наеме Тир за да не я повредим.
- За да може да минава с роклята си по стълбите/широки около 2.50-3 метра/ и през вратата на стаята си, където се подготвяше трябваше да се пренаредят украсите от цветя, за да се освободи място да мине булката.
- Цеци имаше възможност да си купи рокля от всеки един световен дизайнер, но избра български. За това дадох всичко от себе си резултатът беше шеметен. Благодаря, че имах възможност да създам тази рокля и да преживея тази емоция!"